کد خبر : 105113
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1396 - 21:42
-

ابطحی:می‌توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم/ زندی‌پور:تیم ما اسیر اشتباهات تاکتیکی بنده شد!

ابطحی:می‌توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم/ زندی‌پور:تیم ما اسیر اشتباهات تاکتیکی بنده شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربیان استقلال نوین ماهشهر و پاس قوامین تهران پس از پایان دیدار تیمشان در مقابل هم که با برتری قاطع ماهشهری‌ها همراه بود، مصاحبه‌ای را با خبرنگار ما انجام دادند که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد. علی زندی‌پور سرمربی تیم پاس قوامین تهران پس از شکست سنگین ۵ بر یک برابر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربیان استقلال نوین ماهشهر و پاس قوامین تهران پس از پایان دیدار تیمشان در مقابل هم که با برتری قاطع ماهشهری‌ها همراه بود، مصاحبه‌ای را با خبرنگار ما انجام دادند که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

زندی پور

علی زندی‌پور سرمربی تیم پاس قوامین تهران پس از شکست سنگین ۵ بر یک برابر استقلال نوین ماهشهر در هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال کشور در گفتگو با خبرنگار Fut5al اظهار کرد:ابتدا به سیدمهدی ابطحی و تیم ماهشهر تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی بود و هردو تیم سعی داشتند فوتسال روز را به نمایش بگذارند. تیم ما امروز اسیر اشتباهات فاحش تاکتیکی بنده شد.

وی در ادامه افزود: آنالیزی که از تیم استقلال نوین کرده بودم، با ورود به زمین و دیدن تغییرات زیاد تیم حریف به اشتباهات چشمگیر خودم پی بردم. بنده مقصر این باخت هستم اما چیزی از ارزش‌های بچه‌هایمان کم نمی‌شود و امیدوارم با تلاش و کوشش بیشتر در هفته آینده پیروز شویم و به طلسم ناکامی‌مان پایان دهیم.

سرمربی پاس قوامین درخصوص داوری مسابقه بیان کرد: سوت تاثیرگذاری در بازی نداشتیم و در مجموع قضاوت داوران مشکلی نداشت.

زندی‌پور در پایان ضمن تشکر از میزبانی ماهشهری‌ها افزود:میزبانی ماهشهری‌ها از نظر اسکان، مهمان‌نوازی و رفتار تماشاگران عالی بود و ما با خاطره‌ای خوب این شهر را ترک می‌کنیم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مهدی ABTAHIابطحی

سیدمهدی ابطحی سرمربی تیم استقلال نوین ماهشهر پس از برتری قاطع تیمش مقابل پاس قوامین تهران در گفتگو با خبرنگار Fut5al اظهار کرد:بازی بسیار خوبی بود اما می‌توانستیم بهتر از این باشیم. بازیکنانمان درحال هماهنگی هستند و خوشبختانه آن‌ها توانستند ۸۰ درصد کارهای تاکتیکی‌مان را به درستی انجام دهند و با یک نتیجه خوب و پرگل بازی را به سود خودمان به پایان رساندیم.

ابطحی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود برتری ۴ بر صفر مقابل حریف، روی به بازی ۵ نفره آوردید تصریح کرد:می‌خواستیم برنامه حفظ توپ در سیستم پنج نفره را پیاده کنیم. در این سیستم تا زمانیکه به طور کامل بر توپ مسلط نشدیم، دروازبان نباید خروج کند اما متاسفانه دروازبان ما عجله کرد و توپ زیرپای بازیکن تاثیرگذار پاس افتاد و او ازاشتباه گلر تیم ما نهایت استفاده را کرد و گل خوردیم.

سرمربی استقلال نوین ماهشهر درمورد داوری بازی هم اظهار کرد: به جز صحنه‌ایکه داور به اشتباه علیه تیم‌مان کرنر اعلام کرد و منجر به ایجاد خطر علیه دروازه ما شد، داوری مشکل دیگری نداشت و عملکرد مناسبی داشتند.

خبرنگار:جعفر مچاسبه (ابوشهید)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.