کد خبر : 105123
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1396 - 22:25
-

درگیری لفظی لک و خبیری در مصاحبه‌های پایانی!/ ادامه مصدومیت‌های کابوس‌وار قدرت برای فرش‌آرا

درگیری لفظی لک و خبیری در مصاحبه‌های پایانی!/ ادامه مصدومیت‌های کابوس‌وار قدرت برای فرش‌آرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته‌ی ۱۴ لیگ‌برتر در روز پنج شنبه از ساعت ۱۷ دوتیم فرش‌آرای مشهد و شهرداری ساوه  درسالن شهید بهشتی به مصاف یکدیگر رفتند. با شروع بازی در همان دقایق ابتدایی قدرت بهادری روی یک حرکت  قیچی‌ در نزدیکی محوطه‌ی حریف با دروازه‌بان برخورد کرد و به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته‌ی ۱۴ لیگ‌برتر در روز پنج شنبه از ساعت ۱۷ دوتیم فرش‌آرای مشهد و شهرداری ساوه  درسالن شهید بهشتی به مصاف یکدیگر رفتند.

با شروع بازی در همان دقایق ابتدایی قدرت بهادری روی یک حرکت  قیچی‌ در نزدیکی محوطه‌ی حریف با دروازه‌بان برخورد کرد و به شدت مصدوم شد و دیگر نتوانست برای فرش‌آرا به میدان برود تا کابوس مصدومیت‌های یکی از شاخص‌ترین مهره‌های فرش‌آرا برای کادر این تیم ادامه داشته باشد.

اما ساوجی‌ها روی اشتباه موسی حسن‌دوست توسط محمد کوهستانی به گل رسیدند و پس از این گل در حالی که هنوز تصاویر تلویزیونی تکرار گل اول را پخش می‌کردند، اشتباه دوم را علی فاخر انجام داد و جامع با فرصت‌‌طلبی گل دوم این بازی را وارد دروازه‌ی تیم میزبان کرد.

فرش‌آرایی‌ها که پس از دریافت این دوگل چیزی برای از دست دادن نداشته و کاری جز حمله نداشتند کم کم سوار بر بازی شدند و چند موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف خود خلق کردند و درنهایت علی اسعدی شوتی را روانه‌ی دروازه ی حریف کرد و در ریباند مجید خزایی موفق شد یکی از دو گل خورده را جبران کند.

در ادامه بازی شاگردان خبیری بهتر هم شدند؛ علی اسعدی که با حرکات پا به توپش حریف را آزار می‌داد دفاع حریف را با یک حرکت سریع و زیبا در عرض جا گذاشت و با یک ضربه‌ی محکم گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

این دیدار با نتیجه ی دو بر دو در نیمه ی اول به پایان رسید اما این نتیجه پایانی نبود چراکه با شروع نیمه‌ی دوم مشهدی‌ها حملاتشان را شدیدتر کردند و بالاخره موفق شدند گل سوم خود را توسط سروش احمدنیا به ثمر برسانند. پس از این گل هردو تیم موقعیت‌هایی داشتند که با بی‌دقتی از دست دادند. تا اینکه در دقایق پایانی بازی پاس عرضی بازیکنان ساوه به پای ناصرعجم برخورد کرد و با شدت زیادی درون دروازه قرار گرفت تا این دیدار با تساوی ۳بر۳ به پایان برسد.

حاشیه‌های بازی:

*حدود ۲۰۰۰تماشاگر ازین مسابقه که همانند دیگر بازی‌های مشهد بلیط فروشی نداشت استقبال کردند.

*در بین دونیمه از چندین داور مشهدی به ویژ حسین توانا داور لیگ فوتسال توسط مسئولین هیات فوتبال مشهد تقدیر شد.

*نبود غلامعلی مرتضایی مدیرعامل تیم فرش‌آرا در سالن برای تماشای این دیدار‌از نکات قابل توجه این مسابقه به شمار می‌آمد.

*داور وقت نگهدار چندین مرتبه در نگه داشتن وقت اشتباه کرد و این موضوع با اعتراض شدید فرش‌آرایی‌ها مواجه شد‌.

*حضور کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال هم به عنوان ناظر بازی از اتفاق‌های جالب این بازی به حساب می‌آمد که در پایان به کل کل جالبی با تماشاگران پرداخته بود.

* در پایان دیدار تیم‌های فرش آرا و شهرداری ساوه، رضا لک و محسن خبیری به درگیری لفظی شدید علیه یکدیگر پرداخته که با وساطت خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیما به پایان رسید.

*در این بازی محرومیت مصطفی طیبی و مصدومیت قدرت بهادری تاثیر زیادی بر عملکرد فرش‌آرا گذاشته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.