کد خبر : 105118
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1396 - 21:50
-

نخلستان آوردگاه سه امتیازی قمی‌ها شد/ بنزین سبز غیاثی برای هیات فوتبال قم

نخلستان آوردگاه سه امتیازی قمی‌ها شد/ بنزین سبز غیاثی برای هیات فوتبال قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر پنجشنبه در قم بازی جذاب تیم‌های هیات فوتبال قم و شهروند ساری برگزار شد و در شرایطی که همه منتظر شکستی دیگر در کارنامه نماینده قم بودند اتفاقات دیگری رخ داد. در شروع این بازی با سوت داور، تیم میزبان بازی را در دست گرفت و همان دقایق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر پنجشنبه در قم بازی جذاب تیم‌های هیات فوتبال قم و شهروند ساری برگزار شد و در شرایطی که همه منتظر شکستی دیگر در کارنامه نماینده قم بودند اتفاقات دیگری رخ داد.

در شروع این بازی با سوت داور، تیم میزبان بازی را در دست گرفت و همان دقایق نخست با ضربه زیبای حسین رضوی به گل رسید. بعد از این گل ساروی‌ها چندین موقعیت خطرناک بدست آوردند که دفاع خوب قمی‌ها مانع از فروپاشی دروازه‌شان شد. اواخر نیمه نخست و روی یک ریباند تیم هیات فوتبال گل دوم را هم به ثمر رساند تا با حاشیه امن به رختکن برود.

اما با شروع نیمه دوم شهروندی‌ها یکپارچه به حمله پرداختند و ابتکار عمل را در دست گرفتند اما دفاع منطقی یاران غیاثی در قم مانع از به گل رسیدن حریف شد ضمن اینکه در اواخر بازی و روی یک ضدحمله تیم هیات فوتبال در عین ناباوری به گل سوم هم رسید تا بازی با نتیجه عجیب ۳ بر صفر به پایان برسد.

 

حواشی بازی:

این بازی به علت مساعد نبودن ورزشگاه حیدریان و برگزاری مسابقات کشتی این بازی در سالن نخلستان قم برگزار شد و تماشای بازی برای هواداران رایگان بود که حدود ۲۰۰نفر در سالن حضور داشتند.

تیم هیات فوتبال قم در این بازی فقط با یک گلر و بدون دروازه‌بان ذخیره بازی را آغاز کرد ضمن اینکه ترکیب ابتدایی این تیم به شدت جوان شده بود و ۳بازیکن رده سنی امید در آن حضور داشتند که نشان از تزریق بنزین سبز توسط غیاثی به ترکیب قم برای خروج از بحران داشت. تیم کاملا دگرگون شده هیات فوتبال و بعد از شکست خفیف هفته گذشته مقابل گیتی‌پسند، این هفته با یک نتیجه قاطع اولین پیروزی خود را در لیگ‌برتر جشن گرفت.

علی حسن‌پور گلر جوان قمی‌ها در دومین تجربه بازی خود در لیگ‌برتر توانست کلین شیت کند و سید حسین رضوی بازیکن تیم‌ملی امید کشور با ۲ گل زیبا سهم بسزایی در این پیروزی نماینده قم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.