کد خبر : 105114
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1396 - 21:30
-

نیمه اول و دوم حفاری قابل مقایسه نبود/ تنش جزئی از بازی‌های بزرگ است!

نیمه اول و دوم حفاری قابل مقایسه نبود/ تنش جزئی از بازی‌های بزرگ است!
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: عملکرد تیم ما در نیمه اول و دوم بازی با تاسیسات به واقع قابل مقایسه نبود.

کیاوش علاسوند پس از پیروزی تیمش برابر تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول تیم تاسیسات عالی بازی کرد و تیم ما یکی از ضعیف‌ترین نمایش های خود را به اجرا گذاشت اما نیمه دوم فعل خواستن را صرف کردیم و با یک آنالیز خوب پا به میدان گذاشتیم.

وی با تمجید از عملکرد تیمش ادامه داد: همه‌ی مجموعه تیم خواستند تا این بازی را ببریم و خدا را شکر توانستیم پیروز میدان باشیم و هوادارانی را که این همه ما را تشویق کردند خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

سرمربی ملی حفاری اهواز در خصوص داوری و تنش های این بازی نیز اذعان کرد: تنش در بازی‌های بزرگ عادی است ولی این که این تنش به سکوها کشیده شود درست نیست، حقیقتا نمی‌دانم کادر تاسیسات در کدام صحنه‌ها به داوری اعتراض داشتند ولی در کل داورها خوب بودند. گرچه بازی در اواخر خود یک مقدار دچار تنش شد ولی این جزئی از بازی‌های بزرگ است که در آخر بازی‌ها تنش به وجود می‌آید.

علاسوند در خاتمه یادآور شد: از هفته گذشته که حفیظی به تیم اضافه شده است تیم کاملی داریم و خدا را شکر ۶هفته است که نتایج خوبی می‌گیریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.