کد خبر : 105174
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 10:27
دسته‌بندی نشده
-

اسماعیل پور:بازیکنان قم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند/ تیم ما بد بازی کرد

اسماعیل پور:بازیکنان قم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند/ تیم ما بد بازی کرد
سرمربی تیم فوتسال شهروندساری گفت: در روزی که هم بخت با ما یار نبود و هم خوب نبودیم، بازیکنان قم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدعلی اسماعیل پور  شب پس از پایان مسابقه این تیم با هیات فوتبال قم در سالن نخلستان قم درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هنگامی که یک تیم ۵۰ موقعیت گل می سازد و گل نمی زند، نمی توانیم بگوییم که خوش شانس بودیم یا نبودیم؛ تیم ما بدبازی کرد و نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و تیم قم توانست از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کند و ۳ گل به ثمر برساند.
وی با تبریک گفتن به تیم قم بیان کرد: نمی خواهم برد تیم قم را کم رنگ کنم، ولی در روزی که ما خوب نبودیم، آنها بسیار خوب بودند و توانستند به ۳ امتیاز مسابقه دست یابند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه مذکور در سالن نخلستان اظهار کرد: این سالن از سالن شهید حیدریان خیلی بهتر است، کف پوش مناسبی دارد و امیدوارم فوتسال قم از این ظرفیت استفاده کند و سایر مسابقه های آنها نیز در این سالن برگزار شود.
اسماعیل پور افزود: درسالن شهید حیدریان تیم های مهمان مشکل دارند، چون کف پوش سالن مناسب نیست و کیفیت بازی در آن سالن کاهش می یابد، اما در این سالن، بازی با کیفیت بهتری برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.