کد خبر : 105209
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 17:00
-

به جرم ملی پوش بودن باید سکوت کنم/ آرزو می کنم عبدالغنی هیچ وقت داور ما نباشد/ پایگاه خبری، چشم بینای فوتسال است

به جرم ملی پوش بودن باید سکوت کنم/ آرزو می کنم عبدالغنی هیچ وقت داور ما نباشد/ پایگاه خبری، چشم بینای فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید آقای گل لیگ جاری و فصل پیش، یکی از مهمانان پایگاه خبری در نمایشگاه مطبوعات بود. او که به همراه مهران عالیقدر به نمایشگاه آمده بود، صحبت های تندی درباره بازی تاسیسات دریایی و حفاری اهواز مطرح کرد. متن کامل گفت و گو با مهدی جاوید: آقای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید آقای گل لیگ جاری و فصل پیش، یکی از مهمانان پایگاه خبری در نمایشگاه مطبوعات بود. او که به همراه مهران عالیقدر به نمایشگاه آمده بود، صحبت های تندی درباره بازی تاسیسات دریایی و حفاری اهواز مطرح کرد.

متن کامل گفت و گو با مهدی جاوید:
آقای جاوید! ابتدا در مورد بازی با حفاری توضیح دهید.

بازی با حفاری از لحاظ تکنیکی بازی بسیار خوب و قابل قبولی بود؛ حفاری یکی از تیم های نامدار کشور است و همیشه فوتسال را به زیبایی بازی می کند اما بازی با حفاری برای شخص خود من جالب نبود؛ اولین روزی که من به تاسیسات آمدم از وحید شمسایی یک درس بزرگ گرفتم و آن، این بود که اگر به پیروزی نرسیدیم گردن داور نیاندازیم و خودمان اشتباهاتمان را قبول کنیم. من این موضوع را همیشه خواستم سرلوحه کارم قرار دهم و اشتباهاتم را پذیرا باشم اما در اهواز اتفاقاتی رخ داد که از من بازیکن تا کادر مدیریتی باشگاه را ناراحت کرد. من صرفا قصد صحبت کردن در مورد داوری را ندارم، اما از همین جا آرزو می کنم که در دوران فعالیت ورزشی ام هیچ وقت دیگری آقای عبدالغنی داور بازی نباشد.
به جز موضوع داوری، موضوع ضرب و شتم شما از سوی بازیکنان حفاری نیز مطرح بوده است.
این درگیری ها اصلا طبیعی نبود، من به جرم اینکه بازیکن تیم ملی هستم مجبورم در مقابل هر بی اخلاقی سکوت کنم. همیشه سرم را پایین انداخته ام زیرا کسی که پیراهن مقدس تیم ملی را به تن می کند مجبور است جلوی بی اخلاقی های کسانیکه رنگ پیراهن تیم ملی را هم ندیده اند دم نزند.

10
به نظر شما در چنین جریاناتی نباید کمیته فوتسال کنار شما باشد؟
این که چه کسی الان باید از من حمایت کند را نمی دانم، اما زمانی که جلوی چشم داور به من بی احترامی های شدید می شود و مرا می زنند، این برایم مهم است؛ ناگفته نماند بعد از بازی با حفاری به محض اینکه به تهران رسیدم اولین کاری که کردم این بود که به بیمارستان رفتم آمپول زدم، چون ترسیدم بیماری وارد بدنم شود. در بازی هم مدام سرم پایین بود؛ البته داور هم مثل من سر به زیر بود!
حواشی بازی با حفاری فقط از سوی بازیکنان بود یا تماشاگران نیز اتفاقاتی افتاد؟
نه، تماشگران اهوازی در ابتدای بازی مرا مورد تشویق قرار دادند، در بین چند نفر، تماشگر نما هم بودند که به من فحاشی کردند اما در کل اهوازی ها به تشویق تیم خود پرداختند.
در حال حاضر نواسانات در صدر جدول بسیار زیاد است؛ به نظر شما آخر فصل چه اتفاقی رقم خواهد خورد؟
تجربه نشان داده است که هر تیمی که نواسانات کمتری داشته است توانسته قهرمان شود. شاهد بودیم که هفته های پایانی کار برای مدعیان قهرمانی سنگین تر می شود، با وجود اینکه دو باخت پیاپی داده ایم اما نا امید نیستیم،یازده بازی دیگر مانده است و تلاش خودمان را می کنیم. اگر تلاشمان جواب داد که نوش جانمان اگر هم جواب نداد مهم این است که تلاشمان را تا آخرین لحظه کرده ایم.

برویم سراغ تیم ملی. به نظر شما آیا در تیم ملی جوان گرایی شده یا فقط بازیکنان جدید آمده اند؟
اگر بخواهیم تیم ملی برزیل را الگوی خودمان قرار دهیم در یک سری از تورنمنت ها یا جام جهانی به جرات می توانم بگویم بازیکن زیر ٣٠ سال وجود ندارد.
*اما برزیل در جام جهانی جلوی ایران به دلیل میانگین سنی بالا کم آورد.
بله اما آن ها با همان تیم هم دو بار قهرمان جهان شدند. به نظر من تیم ملی حال حاضر، فوندانسیون خوبی دارد با این حال چند بازیکن جوان را هم داریم که کمک های بزرگی می توانند به تیم ملی کنند. در کل به نظر من در تیم ملی سن مهم نیست مهم کیفیت است، وحید شمسایی نمونه وطنی ماست که در ۴٢ سالگی با این کیفیت بازی میکند و هنوز دارم از آقا وحید یاد می گیرم. او با این سن بعضی اوقات کارهای می کند که جوان ١٨ ساله هم توان انجام دادن آن را ندارد. به معنی واقعی سن یک عدد است. در تیم ملی، بازیکنی که شایسته است دعوت می شود. همانطور که بازیکنی که شایسته است در ترکیب میماند. ناظم الشریعه تا جایی که توانسته است ترکیب خوبی را چیده و امیدوارم در جام ملت ها بهترین نتیجه را بگیریم.
عملکرد پایگاه خبری را چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظر من پایگاه خبری یک منبع بسیار جذاب برای خانواده فوتسال است. زیرا تمام بحث های چالشی، نقد، بررسی، تحلیل و تشویقی را در خود جای داده است.

 

شما از مباحث انتقادی ناراحت نمی شوید؟
اگر در پایگاه خبری به من انتقادی بشود مطمئن باشید برداشت مثبت خواهم کرد. در فوتسال اتفاقات زیادی می افتد و پایگاه خبری آزادانه در آن ورود میکند. در کل این خیلی خوب است که شما تمام اتفاقات خوب یا بد را واضح انعکاس میدهید. من سال قبل به پایگاه خبری نمره ١٨ را دادم اما با توجه به افزایش کیفیت این مجموعه امسال نمره ١٩ میدهم.
جریان ساز ترین خبری که روی پایگاه خبری خوانده اید چه بوده؟
یک سری اشخاص هستند که قصد سو استفاده از جوانان مارا دارند. یا یک سری اشخاص دیگر قصد اعمال نفوذ شخصی دارند، اینکه پایگاه خبری فوتسال جسورانه و بی ادعا به این مسائل ورود میکند کار قشنگیست. پایگاه خبری مثل دو چشم بینا تمام اتفاقات را رصد میکند و باعث میشود فوتسال ما اصولی تر شود و اگر قبلا کسی کاری را انجام میداد که رسانه ای نمیشد الان رسانه ای میشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سینا شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

دیگه خوب بودن توثابت شده کاش بازیکنای حفاری ازحسادت این کاراشونونکنن سعی کنن کیفیت بازیشون رو به حدشما برسونن کمی شعوربد نیست

اهوازى شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

اقاى جاوید شما زورتون به تیم حفارى نمیرسید میخواستید با حاشیه وسروصدا بازى رو ببرین ولى نشد چون حفارى فوتسال به معناى واقعى بازى میکنه همه جا تماشاگر هم داره که فوش بدن جنبه باختو داشته باشین حفارى توى اهواز به هیچ تیمى باج نمیده اینم از شمسایى شما فقط مونده بود گریه کنه خواهشا زیاد دروغ نگین خودتونو ادم خوبه جا نزنین فردا میخوایین تو یه متر جا بخوابین

نام ... یکشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

اتفاقا بر خلاف نظر شما رسانه ها بخصوص همین پایگاه خبری فوتسال بنا بر منافع خود یا بعضی دوستان و گاهی هم مصلحت اندیشی وارد بسیاری موارد اصلی و چالشی که نمیشوند هیچ کامنتهایی را نیز که از سوی معدودی افراد که به موارد اصلی وارد میشوند همواره حذف یا بخشی که به ضرر خود یا دوستانشان است حذف میکنند نمونه اش تبانی و عوامل و ذینفعان ان یا فحاشی یا برخوردهایی بسیار زشت تماشاگرانی مثل گیتی یا قبلا قرچک یا قم که جلوی چشم مسولان و عوامل برگزاری لیگ انجام میشه و اصلا نادیده گرفته میشه یا دوپینگ بازیکن تیم گیتی و مقصر معرفی کردن نفر دیگر به جای ان و یا عدم پرداخت مطالبات چندین سال قبل عده ای از باشگاههای مثلا بزرگ یا دروغهای متعدد افراد که حتی در فاصله زمانی کم در صحبتهای خودشان مشخص است یا مربیگری افراد بدون داشتن حداقل مدرک مورد نیاز وووو