به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علی جنتی با اشاره به اینکه این باشگاه هر ساله برای قهرمانی هدف گذاری می کند، گفت: با توجه به برند بودن آقای شمس و رابطه خوبش با بازیکنان او را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. خدا را شکر بازی اول را بردیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا به صدر جدول برگردیم.

او با رد کردن شایعاتی مبنی بر دخالتش در کار مربی قبلی باشگاه، اضافه کرد: در این مورد افضل کمی بی انصافی کرد. ما به هیچ عنوان با هیچ بازیکنی جلسه جداگانه ای نداشتیم و در انتخاب بازیکنان هیچ دخالتی نمی کردیم. افضل اول فصل به ما چهار پنج اسم داد و ما کمک کردیم تا آنها را جذب کنیم. به همه بازیکنان هم گفته بودیم که گوش به فرمان مربی باشند.

جنتی در خصوص جام باشگاه های جهان اضافه کرد: در این مسابقات هفت تا از بهترین تیم های دنیا شرکت خواهند کرد. نظر ما این بود که تیم های اول و دوم هر قاره را برای شرکت در این مسابقات به ایران بیاوریم. ما پیشنهاد دادیم و آقای تاج و کفاشیان هم از این موضوع استقبال کردند. آنها به مسئولان فیفا و AFC درخواست دادند که موافقت اولیه را گرفته اند اما ما مثل قطر نمی توانیم هزینه کنیم و جایزه های ریالی و دلاری در نظر بگیریم.

او با بیان اینکه در ایران فقط چهار پنج باشگاه به صورت حرفه ای در فوتسال فعالیت می کنند، گفت: ما حرفه ای هستیم و تفکر حرفه ای داریم. ان شاءالله تا آخر فصل با آقای شمس ادامه می دهیم.