کد خبر : 105213
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 16:50
-

روزپیکر:حتی پول‌نداریم به یک مسافرخانه برویم/خداشاهد است مشکل از مربی و بازیکنان تیم نیست!

روزپیکر:حتی پول‌نداریم به یک مسافرخانه برویم/خداشاهد است مشکل از مربی و بازیکنان تیم نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روز پیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش با بیان اینکه برای دیدار با مس سونگون به‌خوبی تمرین کرده بودیم اما باشگاه ما صاحب ندارد تا حتی برای ما بلیت تهیه کند و مجبور شدیم با تأخیر خودمان را به سالن برسانیم، اظهار کرد: با ۷ بازیکن به تبریز آمده بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روز پیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش با بیان اینکه برای دیدار با مس سونگون به‌خوبی تمرین کرده بودیم اما باشگاه ما صاحب ندارد تا حتی برای ما بلیت تهیه کند و مجبور شدیم با تأخیر خودمان را به سالن برسانیم، اظهار کرد: با ۷ بازیکن به تبریز آمده بودیم و با این بضاعت، فقط توانستیم در نیمه نخست دوام بیاوریم. قبول دارم که تأخیر ما تأثیر منفی بر روی تیم حریف گذاشت، خدا شاهد مشکل از مربی و بازیکنان تیم نیست، آبروی استان من رفته است.

وی تصریح کرد : تیم در ابتدای لیگ شروع چندان خوبی نداشت اما رفته‌رفته شرایط بهتر شد. حتی قبل از بازی با تیم مس سونگون ۵ دیدار بدون باخت بودیم.

روزپیکر با بیان اینکه کیفیت آذرخش خیلی بالا است اما گفتم که مشکل از جای دیگری است، عنوان کرد: ما با احتساب بازی با تیم مس سونگون، در ۸ بازی خارج از خانه، روز بازی به شهر محل برگزاری مسابقه رسیدیم. همه تیم‌ها یک روز قبل از بازی در شهر محل برگزاری حضور پیدا می‌کنند. به‌خوبی استراحت می‌کنند و با عرق‌گیری آماده بازی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد : خیلی پوست‌کلفت هستیم که تابه‌حال دوام آوردیم، حتی پول‌نداریم که یک‌شب در یک مسافرخانه استراحت کنیم و مجبور شدیم یک‌شب را در فرودگاه سر کنیم تا به بندرعباس برسیم!

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس گفت: واقعاً حرف زدن فایده‌ای ندارد و با وعده‌های پوچ و توخالی آقایان نمی‌شود کارکرد. همین وعده‌های پوچ و توخالی شرایط روحی تیم را بر هم ریخته است.

وی در ادامه گفت: همان‌طور که من بارها قبلاً اعلام کردم امسال تیم ما شرایطی بدتر از هر زمانی ازنظر مالی دارد و از روز اول که پای در لیگ برتر گذاشتیم، دچار مشکلات مالی بودیم و هرچقدر فریاد زدیم کسی به فریاد ما پاسخ نداد. فقط زمان برگزاری مسابقات که در بندرعباس برگزار می‌شود عده‌ای از مسئولین در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و قول وعده می‌دهند می‌روند و بعدازاین قول دیگر پیدایشان نمی‌کنید.

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس ادامه داد: این وضعیت و مشکلات مالی به‌طور کل شرایط و وضعیت تیم را از لحاظ روحی به‌هم‌ریخته است.

روز پیکر افزود: به دلیل شرایط بد مالی ما جمعاً با کادرفنی ۷ نفر به این مسابقه رفتیم و من به‌عنوان سرمربی باید نقش کلیه کادر فنی را بر عهده بگیرم و ۶ بازیکن دیگر هم‌بازی کنند!

وی در پایان تأکید کرد: واقعاً برای استان هرمزگان که به این وسعت بزرگی است و منابع درآمدی خوبی را هم دارد و به قول مسئولان، هرمزگان استانی اقتصادی برای ایران است، واقعاً متأسفم که مسئولان این استان از عهده یک تیم ۱۴ نفره فوتسال و تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال نمی‌توانند حمایت کنند و امیدوارم حداقل این بار برای جوانان علاقه‌مند فوتسال استان هرمزگان چاره‌ای بیندیشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.