کد خبر : 105125
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 0:00
-

صحبت های جنجالی نظری درباره تیم ملی و بازی با حفاری

صحبت های جنجالی نظری درباره تیم ملی و بازی با حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری، دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی با حضور غرفه fut5al در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری در پاسخ به این سوال که آیا به برگشتن به تیم‌ ‌ملی فکر می‌کند یا خیر؟ بیان‌ کرد: ناظم الشریعه انسان خوبی است و من را به تیم‌ ‌ملی دعوت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری، دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی با حضور غرفه fut5al در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری در پاسخ به این سوال که آیا به برگشتن به تیم‌ ‌ملی فکر می‌کند یا خیر؟ بیان‌ کرد: ناظم الشریعه انسان خوبی است و من را به تیم‌ ‌ملی دعوت کرده است، اما به علت حضور برخی از افراد در تیم‌ ‌ملی فوتسال من صلاح دانستم که به تیم‌ ‌ملی نروم. در حال‌ حاضر بسیار آماده هستم و ممکن است اگر باز هم دعوت شوم، دوباره آن را نپذیرم.

او ‌اضافه کرد: من فقط با کسانی کار می‌کنم که به کار آن‌ها اعتقاد دارم. یک بار در زندگی‌ام خلاف این رویه عمل کرد و ضربه آن را نیز خوردم. خیلی در حال‌ حاضر در تیم‌ ‌ملی حضور دارند که ساک من را جا به جا می‌کردند، ولی الان سلام هم نمی‌کنند. من درگیر چالش جدیدی در زندگی‌ام هستم و می‌خواهم در آن چالش موفق شوم. چهار سال است که در این چالش قرار گرفته‌ام. یک سال در روسیه  و در بهترین لیگ دنیا بازی کردم، دو سال هم تیمم را قهرمان کردم و امسال نیز نهایت تلاشم را می‌کنم تا تیم به موفقیت برسد. من می‌خواهم در این چالش هم موفق شوم و زیاد به تیم‌ ‌ملی فوتسال فکر نمی‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره شرایط این تیم اظهار کرد: ما در نیم فصل اول با صدر جدول رده‌بندی شش امتیاز اختلاف داشتیم، اما در نهایت قهرمان نیم فصل شدیم. این اتفاق ممکن است که در نیم فصل دوم هم رخ دهد و همه تیم‌ها دچار لغزش شوند. در حال‌ حاضر تیم‌های تاسیسات دریایی، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برای قهرمانی می‌جنگند و به نظر من تا پایان لیگ اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.

او خاطر نشان کرد: با توجه به این که بازی‌های زیادی در پیش داریم و هم‌چنین و راحت‌تر بودن بازی‌های ما در نیم فصل دوم ما می‌توانیم دوباره به صدر جدول رده‌بندی برگردیم.

نظری درباره بازی دیروز (پنج‌شنبه) و برخی از حواشی آن هم، بیان‌ کرد: بازی کردن در اهواز همیشه سخت است. بازی دیروز هم فوق‌العاده‌ سخت بود. ما می‌توانستیم آن‌ها را شکست دهیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او ادامه‌ داد: آن‌ها تماشاگران خوبی دارند. هر چند که در بین آن‌ها افرادی حضور دارند که از فاصله ۳۰ – ۲۰ متری بی‌احترامی می‌کنند، ولی وقتی که به نزدیک ما می‌آیند می‌خواهند سلفی بگیرند.

دروازه‌بان تیم‌ ‌فوتسال تاسیسات دریایی در ادامه‌ صحبت‌های خودش درباره این که تا چه زمانی می‌خواهد بازی کند؟ بیان‌ کرد: تا زمانی که شمسایی بازی کند من هم بازی می‌کنم. وقتی او با ۴۲ سال سن از همه بیش‌تر تمرین می‌کند و انرژی می‌گذارد من ۳۴ ساله از او تاثیر می‌گیرم و با انگیزه تمرین می‌کنم. با سالم زندگی کردن و خوب تمرین کردن به راحتی می‌توان سال‌های زیادی فوتسال بازی کرد.

او در پایان صحبت‌هایش برای تیم‌ ‌ملی فوتسال آرزوی موفقیت کرد و از مسوولان خواست با جذب ‌اسپانسر شرایط مالی فوتسال را بهتر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سینا شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۳۴

نظری بینظیره…وقت کردید جدول گلزنان رو آپدیت کنید!!!!

نام شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۵۳

نظری در زمان خسوس به دلیل بی اخلاقی و درگیری به درستی از تیم ملی اخراج شد و در حال حاضر هم از نظر فنی خیلی از دروازبان های تیم ملی پایین تر می باشد و در ضمن کسی که به تیم ملی دعوت می شود و به تیم ملی پشت می کند دیگر حق ندارد پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشد درست مثل کاری که کیروش با رحمتی کرد و اگر قرارباشد دروازبانی به تیم ملی اضاقه شود بهتر است یک جوان آینده دار باشد که در سال ها آینده بدرد فوتسال ملی بخورد نه یک بازیکن کهن سال!!!

بي نام شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

اولا دروازبانی ب سن و سال نیس اگه اینجوری باشه بوفون باید خیلی وقت پیش از تیم ملی ایتالیا کنار گذاشته میشد دوما این ک شما کجا بودی اون موقع وقتی نظری تو هر بازی ٢٠ تا ٢٠ تا سیو میکرد لقب سخره رو گرفت پس بیایم از رو احساسات و این ک از یه نَفَر خوشمون نمیاد برعلیه اش حرف نزنیم