کد خبر : 105172
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 10:24
-

غیاثی:با صرف فعل خواستن به پیروزی رسیدیم/تیم قم ظرفیت بقا در لیگ برتر را دارد

غیاثی:با صرف فعل خواستن به پیروزی رسیدیم/تیم قم ظرفیت بقا در لیگ برتر را دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی پنجشنبه شب پس از پایان مسابقه این تیم با تیم شهروند ساری در سالن نخلستان قم اظهار کرد: تیم شهروند ساری تیمی هماهنگ می باشد و سال هاست که بازیکنان آنها کنار هم بازی می کنند و به هم آمیخته شده اند و امروز هم کارگروهی خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی پنجشنبه شب پس از پایان مسابقه این تیم با تیم شهروند ساری در سالن نخلستان قم اظهار کرد: تیم شهروند ساری تیمی هماهنگ می باشد و سال هاست که بازیکنان آنها کنار هم بازی می کنند و به هم آمیخته شده اند و امروز هم کارگروهی خوبی را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان این که تیم ما در این مسابقه غیر از جنگیدن و استفاده از تمام توان خود راه دیگری نداشت، گفت: بازیکنان تیم ما آینده بسیار خوبی در پیش دارند و حقشان نیز بیش از این است.
وی افزود: دربازی با تیم مقاومت کرج (البرز) و نیز در اصفهان در بازی با گیتی پسند با تمام احترامی که برای این دوتیم قائل هستم، ولی حق ما باخت نبود و تساوی یک نتیجه منصفانه در آن مسابقه بود.
سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم با اشاره به این که به این برد نیاز داشتیم، اظهار کرد: از مسئولان می خواهیم که به این تیم رسیدگی و توجه کنند، چرا که حدود ۲۰ بازیکن در این تیم فعالیتِ ورزشیِ قهرمانی می کنند.
وی با اشاره به مشکلات مالی این تیم افزود: جوانان هایی هستند که به امید حضور در این تیم فعالیت ورزشی انجام می دهند و حفظ این تیم در لیگ برتر، انگیزه سایر جوانان فوتسالیست استان را افزایش می دهد.
وی با بیان این که تعدادی از بازیکنان ما در سطح تیم امید هستند، تاکید کرد: درصورت رسیدگی و توجه مسئولان به این تیم، تیم هیات فوتبال قم توانایی و ظرفیت ماندن در لیگ برتر فوتسال ایران را دارد و ان شاءالله روز به روز بهتر می شویم.
غیاثی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری این مسابقه در سالن نخلستان اظهار کرد: بازیکنان ما به بازی در سالن شهید حیدریان بیشتر عادت دارند، ضمن آن که به علت این که در مرکز شهر قرار دارد، تماشاگر بیشتری به سالن می آید، به خاطر برگزاری مسابقه های کشتی به ناچار این مسابقه را در این سالن انجام دادیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.