کد خبر : 105277
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 15:33
-

رضاپور :استفاده از داوران جوان در لیگ اقدام قابل ستایشی است/قدردان موقعیت ها بودیم با اختلاف گل بهتری پیروز می شدیم

رضاپور :استفاده از داوران جوان در لیگ اقدام قابل ستایشی است/قدردان موقعیت ها بودیم با اختلاف گل بهتری پیروز می شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،بازیکن ملی پوش تیم نفت طلاییه پس از هت تریک برابر زنجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان درباره این بازی گفت:بازی خوبی داشتیم. بازیکنان تیم زنجان نسبت به سال گذشته تغییر کرده بودند و این تیم از بازیکنانی استفاده می کرد که به تازگی به لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،بازیکن ملی پوش تیم نفت طلاییه پس از هت تریک برابر زنجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان درباره این بازی گفت:بازی خوبی داشتیم. بازیکنان تیم زنجان نسبت به سال گذشته تغییر کرده بودند و این تیم از بازیکنانی استفاده می کرد که به تازگی به لیگ برتر آمده اند اما آن ها به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای نبودند و خوب دویدند ، دفاع کردند و جنگیدند.

سوسن رضاپور ادامه داد : عملکرد جوان های نفت امیدوار کننده بود . بازیکنان جوان ما امروز فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا کردند و نشان دادند آن قدر شایستگی دارند که بتوان روی آن ها حساب باز کرد.

وی افزود: قطعا هفته به هفته بهتر می شویم. بازی ما برابر زنجان یک طرفه نبود و اگر قدردان موقعیت ها بودیم با اختلاف گل بهتری پیروز می شدیم. از شرایط خودم هم راضی هستم و شروع خوبی داشتم و هدفم حفظ همین آمادگی تا پایان لیگ است.

رضاپور در پایان گفت: استفاده از داوران جوان در لیگ برتر اقدام قابل ستایشی است و به آن ها فرصت مطرح شدن و تجربه اندوزی می دهد. با این حال نظر شخصی من این است که ترکیب داوران جوان و باتجربه می تواند ترکیب بهتری برای بازی های لیگ برتر باشد.
اضافه می شود رقابت‌های این هفته با برگزاری ۶ دیدار به صورت همزمان انجام شد و در پایان نتایج زیر بدست آمد.
بانوان البرز زنجان ۲ – ۸ نفت طلاییه
پویندگان صنعت فجر شیراز ۱ – ۲ شهرداری رشت
شرکت ملی حفاری ایران ۶ – ۲ دختران کویر کرمان
استقلال ساری ۳ – ۶ سیاه جامگان
دانشگاه آزاد تهران ۱۰ – ۰ پیام نور سیرجان
پالایش نفت آبادان ۱۱ – ۰ مس رفسنجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.