کد خبر : 105296
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 16:18
دسته‌بندی نشده
-

عابدین:قرار بود به گیتی پسند بروم/از حضور در پارسیان خوشحالم

عابدین:قرار بود به گیتی پسند بروم/از حضور در پارسیان خوشحالم
بازیکن تیم پارسیان شهرقدس از حضورش در این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی عابدین بازیکن تیم پارسیان شهر قدس در مورد حضور در این تیم گفت:باید از آقای خوراکچی تشکر کنم که همه جوره من را راهنمایی کرد و مثل یک برادر پیگیر کارهای من بود که امسال اشتباه تصمیم نگیرم . البته نزدبک بود من یک تصمیم اشتباه بگیرم و به تیم دیگری بروم که خدا را شکر توانستم از تیمی که رفته بودم جدا شوم و به پارسیان شهر قدس بیایم.

عابدین ادامه داد: از مسئولان تیم گیتی پسند به خصوص آقایان طباطبایی و عراقی زاده که پیگیر کارهای من بودند تا نیم فصل در اختیار تیم گیتی پسند باشم عذرخواهی می کنم و از آنها تشکر دارم که با من همکاری کردند. من زودتر قراردادم را با تیم پارسیان بسته بودم و نتوانستم به گیتی پسند بروم.گیتی پسند تیم بزرگی است و من برای تیم بزرگی مثل گیتی پسند که واقعا زحمات زیادی برای من کشیده آرزوی موفقیت می کنم.

این بازیکن در پایان گفت:خوشحالم که در جمع تیم پارسیان هستم که جمعی صمیمی دارد و با حضور آقای خوراکچی به عنوان سرمربی مطمئنم آینده ی خوبی پیش روی تیم پارسیان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

بله مرام گیتی پسند همیشه این بوده که غریبه پرستی کنند شما اومدی خوردی و بردی و رفتی و با چند کلمه زبان ریختن و خندیدن به ریش انان همه چیز تمام ولی خود اصفهانیها که سالهاست از گیتی طلب دارند هیچ