کد خبر : 105344
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 13:21
-

امتیاز نفت تهران از طلاییه گرفته شد/وضعیت مبهم تیم فوتسال بانوان نفت

امتیاز نفت تهران از طلاییه گرفته شد/وضعیت مبهم تیم فوتسال بانوان نفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مدیران فعلی تیم نفت طلاییه را از کلیه مسوولیت‌های باشگاه کنار گذاشتند. امتیاز تیم فوتبال نفت تهران به صورت مشروط به پارس طلاییه با مدیرعاملی جهانیان واگذار شده بود اما به دلیل اجرا نشدن تعهدنامه، مجوز باشگاه‌داری از سوی اداره کل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مدیران فعلی تیم نفت طلاییه را از کلیه مسوولیت‌های باشگاه کنار گذاشتند.

امتیاز تیم فوتبال نفت تهران به صورت مشروط به پارس طلاییه با مدیرعاملی جهانیان واگذار شده بود اما به دلیل اجرا نشدن تعهدنامه، مجوز باشگاه‌داری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تمدید نخواهد شد. بر اساس نامه‌ای که رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شورای مرکزی ورزش وزارت نفت ارسال کرده، کلیه مسوولیت‌های تیم فوتبال نفت از مدیران فعلی گرفته شده و در اختیار مجمع سهامداران نفت قرار گرفته است.
بدین ترتیب وضعیت تیم داری نفت طلائیه در لیگ برتر فوتسال بانوان نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. در حال حاضر این تیم با دو برد از چهار مسابقه در رده ششم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.