کد خبر : 105359
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 23:50
-

لیگ بانوان هم بهم ریخت!/ انصراف تیم زنجان از بازی با کویر کرمان

لیگ بانوان هم بهم ریخت!/ انصراف تیم زنجان از بازی با کویر کرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال بانوان زنجان که قرار بود فردا در برابر تیم بانوان کویر کرمان صف آرایی کند به خاطر مشکلات مالی راهی این شهر نشده است. قشلاقی سرمربی تیم بانوان زنجان با تایید این خبر عنوان کرد: باید حمایت جدی تری از این تیم شود. اداره ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال بانوان زنجان که قرار بود فردا در برابر تیم بانوان کویر کرمان صف آرایی کند به خاطر مشکلات مالی راهی این شهر نشده است.

قشلاقی سرمربی تیم بانوان زنجان با تایید این خبر عنوان کرد: باید حمایت جدی تری از این تیم شود. اداره ورزش و جوانان استان حمایت دوستانه ای برای ما داشته و تا جایی که توانستند کنار ما بودند ولی یک تیم در سطح لیگ برتر نیازهای زیادی دارد که باید تامین شود تا توقع نتیجه و ادامه کار را داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... سه شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

کاش واقعا کسی بود که حمایت کنه این تیم رو واقعا بازیکن های جوان و با استعداد خوبی داره، و صد درصد آینده ی درخشان،شماره ۸این تیم قطعا یک روز پدیده میشه شماره۱۶ ریرو سرعتی شماره۱۰شوت زن جون میده برا فوتبال دروازه بانهای باغیرت کاش میشد کسی حمایتشون کنه حیفه این تیم خوب و باغیرت نیست!!