کد خبر : 105353
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 16:44
-

ناظم‌الشریعه: باید قلیان را از ورزش کشور دور کنیم/ تاکنون در اردوهای تیم ملی چنین چیزی ندیده‌ام/ بازیکنان ملی‌پوش باید الگو باشند

ناظم‌الشریعه: باید قلیان را از ورزش کشور دور کنیم/ تاکنون در اردوهای تیم ملی چنین چیزی ندیده‌ام/ بازیکنان ملی‌پوش باید الگو باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره محرومیت دو ماهه افشین کاظمی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل استعمال قلیان، اظهار داشت: من افشین را خیلی دوست دارم، اما همه می‌دانند که به شدت با این عمل مخالفم. من تا به حال در اردوهای تیم ملی چنین چیزی را از او نه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره محرومیت دو ماهه افشین کاظمی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل استعمال قلیان، اظهار داشت: من افشین را خیلی دوست دارم، اما همه می‌دانند که به شدت با این عمل مخالفم. من تا به حال در اردوهای تیم ملی چنین چیزی را از او نه متوجه شده و نه دیده بودم.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم استعمال قلیان کار منفوری است. بازیکنی که در سطح تیم ملی است و باید برای دیگران الگو باشد، نباید از چنین چیزی استفاده کند. همان‌طور که گفتم من افشین را خیلی دوست دارم، اما خودش هم می‌داند که کار اشتباهی انجام داده است و ان‌شا‌ءالله دیگر تکرار نخواهد کرد.

«آیا برخورد کمیته اخلاق با این بازیکن مناسب بوده است؟»، سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما باید با این رفتارها برخورد کنیم و این مسئله را از ورزش کشورمان دور کنیم. قلیان تبعات بدی دارد و بازیکنان را به مرور زمان از بین می‌برد.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه آیا تاکنون چنین موردی را در تیم ملی مشاهده کرده است یا خیر، گفت: به هیچ عنوان. ما اردوهای زیادی می‌رویم، اما هیچ موردی تاکنون نداشته‌ایم. من در مورد باشگاه‌ها اطلاعی ندارم، اما در تیم ملی اصلاً چنین چیزی وجود ندارد و به شدت مراقب رفتارهای این‌چنینی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali دوشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

agha nazem az shoma bayyde kamtar sakht giri konid shoma futsalia chon ziad beheton nemiresan ba hamechi moshkel daryd

نام ... سه شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۰۱

جناب ناظم چرا این حرفها را در زمانی که در باشگاههای مختلف مشغول مربیگری بودید بیان نکردید و جلوی بسیاری بازیکنان این تیمها و ملی پوشان انها را نگرفتید والان صحبت میکنید و البته چرا در بسیاری محافل حتی اگر خود قلیان نمیکشیدید بین انها حاضر بودید؟