کد خبر : 105480
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 22:54
-

سنت شکنی شمسایی و پشتک وارون های عجیب مربی قم/ صف قاتلان شمسایی برای عکس سلفی!

سنت شکنی شمسایی و پشتک وارون های عجیب مربی قم/ صف قاتلان شمسایی برای عکس سلفی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر ، امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و هیات فوتبال قم در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند. تیم تاسیسات دریایی که دو بازی قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشته بود و شرایط خوبی نداشت، درحالی پا به این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر ، امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و هیات فوتبال قم در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند.
تیم تاسیسات دریایی که دو بازی قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشته بود و شرایط خوبی نداشت، درحالی پا به این مسابقه گذاشت که مهدی جاوید و جواد اصغری مقدم را هم در کنار خود نمی دید. در آن سوی میدان اما بازیکنان هیات فوتبال قم از انگیزه بالایی برخوردار بودند. شاگردان غیاثی که هفته پیش اولین برد فصل خود را کسب کرده بودند به دنبال کسب دومین پیروزی خود بودند.
با شروع بازی شاگردان شمسایی سوار بر بازی شدند و چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه هیات فوتبال قم ایجاد کردند. اما در ادامه این تیم هیات فوتبال قم بود که رفته رفته بر بازی سوار شد و حملات متعددی را روی دروازه تاسیات ترتیب داد. اواخر نیمه اول بود که قمی ها توسط رمضانی به گل اول خود دست پیدا کردند تا شرایط برای وحید شمسایی و یارانش سخت تر از قبل شود.
با شروع نیمه دوم هم این تیم هیات فوتبال قم بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت. سید حسین رضوی با تیزهوشی و با استفاده از ناهماهنگی میان مصطفی نظری و مهران عالیقدر، توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه تاسیسات دریایی به بازی برگشت و توانست دو گل خورده را جبران کند. گل های این تیم را در این دیدار محمد شجری و مجید  رییسی به ثمر رساندند .
تاسیسات دریایی که به تساوی راضی نبود، رو به استفاده از پاورپلی آورد. قمی ها با دفاع خوب و با کمک گلر خودشان که عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد، توانستند برابر حملات تاسیسات استقامت کنند. آن ها در دو دقیقه مانده به پایان بازی مزد دفاع خوب خود را گرفتند و توانستند گل سوم خود را به ثمر برسانند. مهدی زاهدی زننده این گل سه امتیازی برای تیمش بود .
این بازی در نهایت با پیروزی سه بر دو هیات فوتبال قم پایان یافت .
حواشی بازی:
– رضا ناصری و احمد پری آذر مربیان تیم تاسیسات در این بازی روی نیمکت تیم حضور نداشتند و از جایگاه ویژه نظاره گر عملکرد بازیکنان تاسیسات بودند.
– وحید شمسایی که همیشه در ترکیب ابتدایی تیمش به میدان می رفت، در این بازی سنت شکنی کرد و دقایق ابتدایی بازی را از روی نیمکت تماشا می کرد.
-‌بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیم قم و طی یک حرکت عجیب، یکی از مربیان تیم هیات فوتبال قم وارد زمین مسابقه شد و پُشتک وارونی را به نشان خوشحالی اجرا کرد.
– در نیمه اول این دیدار تیم هیات فوتبال قم خیلی زود پنج خطا شد. این امر سبب شد که آنها با احتیاط بیشتری کار را دنبال کنند .
– نیمه دوم بازی بسیار جذاب دنبال شد و آبستن حوادث زیادی بود . هر دو تیم اعتراض های شدیدی به قضاوت داوران این دیدار داشتند.
– در صحنه ای از بازی بین دو داور بازی ناهماهنگی ایجاد شد و در نهایت خطا پنجم به ضرر تیم هیات فوتبال قم گرفته شد. در پی اعتراض به این صحنه توسط نیمکت نشینان و بازیکنان این تیم به داور مسابقه، بازی چند لحظه ای متوقف شد.
– بعد از اتمام بازی شمسایی و شاگردانش از شدت ناراحتی فورا به داخل رختکن رفتند. تنها چیزی که در انتهای بازی خودنمایی می کرد ، حلقه اتحاد قمی ها در زمین مسابقه و پُشتک های ادامه دار مربی این تیم بود!
– بعد از پایان مسابقه، بعضی از بازیکنان جوان هیات فوتبال قم که شاید برای اولین بار بود که برابر  وحید شمسایی قرار می گرفتند، در رختکن منتظر وی ماندند تا با او عکس یادگاری بگیرند.
آنها شاید هیچ وقت فکر نمی کردند که بتوانند برابر شمسایی و شاگردانش پیروز میدان باشند . اما اثبات کردند که در فوتسال همه چیز امکان پذیر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۲۵

چرادروغ کدام بازیکن قمی برای عکس گرفتن بااقای شمسایی تو صف بودن متاسفم برای شماخیالبردازان