کد خبر : 105364
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 11:38
-

هفته شانزدهم؛ مصاف بالا و پائین جدول

هفته شانزدهم؛ مصاف بالا و پائین جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود.تیم فوتسال تأسیسات دریایی در غیاب مهدی جاوید به مصاف تیم انتهای جدولی هیئت فوتبال قم خواهد رفت. شهروند ساری – مقاومت البرز (ساعت ۱۵:۳۰) تحقیر شده‌های هفته قبل به دنبال اعاده حیثیت هستند. شهروند ساری و مقاومت البرز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود.تیم فوتسال تأسیسات دریایی در غیاب مهدی جاوید به مصاف تیم انتهای جدولی هیئت فوتبال قم خواهد رفت.

شهروند ساری – مقاومت البرز (ساعت ۱۵:۳۰)

تحقیر شده‌های هفته قبل به دنبال اعاده حیثیت هستند. شهروند ساری و مقاومت البرز در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که هفته گذشته شکست‌های تلخ و دور از انتظاری را تجربه کرده‌اند. شهروند که همواره به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ به شمار می‌رفت، هفته قبل مقابل هیئت فوتبال قمی قرار گرفت که تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده بود، اما شاگردان اسماعیل‌پور در عین ناباوری با نتیجه ۳ بر صفر این دیدار را به حریف قمی خود واگذار کردند. در سوی مقابل نیز تیم مقاومت در خانه خود بدون هیچ مقاومتی و به راحتی با ۶ گل از گیتی‌پسند شکست خورد. حالا دو تیمِ ۱۸ امتیازی جدول علاوه بر اینکه به دنبال سه امتیاز این دیدار هستند، می‌خواهند نتیجه تلخ هفته گذشته خود را از یاد هواداران ببرند.

شهرداری ساوه – مس سونگون (ساعت ۱۶)

تیم شهرداری پس از حضور رضا لک روی نیمکتش دو پیروزی و یک تساوی در سه هفته اخیر کسب کرده و سرمربی تیم مدافع عنوان قهرمانی تا حدودی تیم ساوه‌ای را از شرایط اسفناک میانه فصل جدا کرده است. لک می‌تواند با متوقف کردن مس سونگون، راه را برای تیم سابق خود یعنی گیتی پسند برای رسیدن به صدر هموار کند. مس هم پس از اینکه قهرمانی نیم‌فصل را در جدال با تأسیسات دریایی از دست داد، با کسب دو پیروزی و نیز نتایج ضعیف تأسیسات در دو هفته اخیر، مجدداً به صدر جدول بازگشت و این بار، اختلافی چهار امتیازی با تیم دوم جدول یعنی گیتی پسند دارد. همچنین این مسابقه را می‌توان جدال تیم‌هایی با بهترین و بدترین عملکرد دفاعی دانست. مس در این فصل ۲۵ گل دریافت کرده و شهرداری ساوه با ۵۷ گل خورده، عملکرد اسفناکی در این زمینه داشته است.

گیتی‌پسند – ارژن شیراز (ساعت ۱۶)

حسین شمس در سومین تجربه هدایت گیتی پسند باید به مصاف تیم بحران‌زده ارژن برود. گیتی‌پسند با دو شکست متوالی تأسیسات دریایی، امید زیادی برای رسیدن به صدر جدول لیگ برتر پیدا کرده و اکنون چهار امتیاز با مس صدرنشین فاصله دارد. سرمربی پیشین تیم ملی در دو بازی قبلی خود با گیتی پسند، دو پیروزی مقابل دو تیم پایین جدولی کسب کرده است و این بار هم مقابل تیمی رده یازدهمی مصاف خواهد کرد. ارژن هم در دو مسابقه نیم‌فصل دوم خود، دو شکست متحمل شده است و همچنان شرایط مالی اسفناکی دارد.

آذرخش بندرعباس – حفاری اهواز (ساعت ۱۶)

شاگردان روزپیکر که هفته گذشته با شرایط عجیبی به دیدار مقابل مس سونگون رسیدند، پس از شش هفته متحمل شکست شدند. پس از تصویب کمک ۳۰۰ میلیون تومانی شورای شهر بندرعباس به آذرخش، اعضای این تیم اکنون با روحیه بهتری به مصاف حفاری می‌روند و می‌توانند با پیروزی در این دیدار خانگی، خود را به میانه‌های جدول برسانند. حفاری هم که با شکست تأسیسات دریایی مدعی به بندرعباس می‌آید، اکنون فاصله‌ای هشت امتیازی با شاگردان شمسایی دارد و باید راه سختی برای اضافه شدن به جمع مدعیان قهرمانی طی کند.

آتلیه طهران قم – پارسیان شهر قدس (ساعت ۱۶)

دو تیم تازه‌ وارد به لیگ برتر در حالی به مصاف هم می‌روند که عملکرد متفاوتی در این فصل داشته‌اند. آتلیه با وجود عملکرد پُرفرازونشیب در هفته‌های اخیر که سبب ایجاد فاصله با تیم‌های بالای جدول شده، بهترین نتیجه را در میان تیم‌های تازه وارد داشته و اکنون در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. این تیم پیش از مصاف با تیم‌های مدعی در هفته‌های آتی، به حداکثر امتیازات این بازی خانگی چشم دوخته است. پارسیان اما با ۱۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفته است. البته پس از ورود محمود خوراکچی به شهر قدس، پارسیان هفته گذشته سه امتیاز دیدار مقابل مقاومت قرچک را کسب کرد تا کمی از قعر جدول فاصله بگیرد. این تیم با حضور بازیکنان جدیدی چون علی عابدین می‌تواند خود را از تیم‌های انتهای جدولی جدا کند.

مقاومت قرچک – فرش‌آرای مشهد (ساعت ۱۶)

مقاومت هم که در نیم‌فصل اول تیم خود را تقویت نکرد، با روند سینوسی‌اش در هفته‌های اخیر به رده هفتم جدول نزول کرده است. این تیم باید به مصاف فرش‌آرایی برود که نشانی از شگفتی‌ساز هفته‌های ابتدایی ندارد. فرش‌آرا در این پنج هفته به یک پیروزی دست یافته و تا رده ششم جدول سقوط کرده است. پیروز دیدار این دو تیم همسایه در جدول به جایگاه پنجم جدول می‌رسد، اما نمی‌تواند راهی به صدرنشینان جدول بیابد.

تأسیسات دریایی – هیئت فوتبال قم (ساعت ۱۶)

شاگردان وحید شمسایی که نیم‌فصل اول را با صدرنشینی به پایان رساندند، با دو شکستی که در این دو هفته متحمل شدند، به رده سوم جدول سقوط کردند. تأسیساتی‌ها که معتقدند تصمیمات داوری در چند هفته اخیر علیه آنها بوده، مهدی جاوید آقای گل این فصل لیگ را به علت سه کارته شدن، در مصاف با قعرنشین جدول در اختیار ندارند. هیئت فوتبال اما هفته قبل موفق شد نخستین پیروزی فصل خود را با غلبه پُرگل بر شهروند ساری به دست آورد. با روند رو به رشد تیم‌های انتهای جدولی، هیئت فوتبال همچنان کار سختی برای رهایی از قعر جدول دارد. قمی‌ها باید در تهران دست به کار بزرگی بزنند و تأسیسات دریاییِ اُفت کرده را مغلوب کنند تا امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر حفظ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.