کد خبر : 105591
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 20:05
-

ابطحی:خوشحالم که روند رو به رشدمان ادامه دارد/ تیم فریمان نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشت

ابطحی:خوشحالم که روند رو به رشدمان ادامه دارد/ تیم فریمان نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشت

سیدمهدی ابطحی سرمربی تیم استقلال نوین ماهشهر پس از پیروزی خارج خانه مقابل دانش ورزش فریمان در هفته سوم لیگ دسته اول کشور در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار کرد: تیم فریمان نسبت به سال گذشته از نظر فنی، دوندگی و جنگندگی تیمی خوب و با برنامه بود که قطعا در بازی‌های آینده

سیدمهدی ابطحی سرمربی تیم استقلال نوین ماهشهر پس از پیروزی خارج خانه مقابل دانش ورزش فریمان در هفته سوم لیگ دسته اول کشور در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار کرد: تیم فریمان نسبت به سال گذشته از نظر فنی، دوندگی و جنگندگی تیمی خوب و با برنامه بود که قطعا در بازی‌های آینده برای دیگر تیم‌ها مشکل‌ساز خواهد شد.

ابطحی در ادامه اظهار گرد: بچه‌های من امروز در ادامه روند رو به رشدشان از لحاظ هماهنگی و بدنی در شرایط خوبی قرار داشتند فقط اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم بازی برایمان سخت نمی‌شد. امیدوارم بتوانیم این روند پیشرفت را در هفته‌های آینده ادامه دهیم.

سرمربی استقلال نوین ماهشهر درمورد داوری این بازی گفت: داوری بازی امروز در برخی صحنه‌ها بسیار خوب بود اما طبیعی است در بازی‌های سخت داوری اشتباهات فاحشی را انجام می‌دهد. در این بازی هم داوران دو اشتباه فاحش داشتند ولی در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود اما نباید از قضاوت خوب یکی از داوران در این بازی بگذریم.

خبرنگار:جعفر مچاسبه ابوشهید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.