کد خبر : 105503
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 11:48
-

از عملکرد تیمم در این بازی راضی هستم اما نتیجه ، رضایت بخش نیست / یک حامی برای استقلال ساری پیدا نمی‌شود

از عملکرد تیمم در این بازی راضی هستم اما نتیجه ، رضایت بخش نیست / یک حامی برای استقلال ساری پیدا نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نجمه مسلمی در خصوص بازی تیم فوتسال استقلال ساری در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل شهرداری رشت اظهار کرد: بازی با شهرداری رشت از نظر فنی بازی سطح بالایی بود. تیم ما مستحق شکست نبود زیرا ۵ توپ به تیرک دروازه حریف زدیم و موقعیت های گل پرشماری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نجمه مسلمی در خصوص بازی تیم فوتسال استقلال ساری در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل شهرداری رشت اظهار کرد: بازی با شهرداری رشت از نظر فنی بازی سطح بالایی بود. تیم ما مستحق شکست نبود زیرا ۵ توپ به تیرک دروازه حریف زدیم و موقعیت های گل پرشماری داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم.

وی افزود: از عملکرد تیمم در این بازی راضی هستم اما نتیجه ، رضایت بخش نیست. بازیکنان جوان ما آن چه که به آن ها گفته می شود در میدان پیاده می کنند اما ۲ عامل بی تجربگی و بد شانسی کار دست تیم ما می دهد.

سرمربی تیم فوتسال استقلال ساری گفت: در تیم ما ۲ بازیکن ۱۵ ساله بازی می کنند. ۲ بازیکن ۱۹ و ۲ بازیکن ۲۰ ساله هم داریم و باتجربه ترین نفرات ما تنها ۲ بازیکن ۲۵ و ۲۷ ساله هستند به عبارت دیگر تیمی در اختیار داریم که اغلب نفرات آن از تجربه زیادی برخوردار نیستند.

مسلمی تاکید کرد: تیم ما از نظر فنی خوب کار می کند اما هم از بداقبالی رنج برده ایم و هم عامل تجربی در تیم ما به طور طبیعی کمرنگ است که در نتایج ما اثر می گذارد. از سوی دیگر مشکلات مالی فشار زیادی به تیم استقلال ساری وارد می کند و با چنگ و دندان این تیم را حفظ کرده ایم که دومین نماینده مازندران هم در لیگ برتر نابود نشود.

وی عنوان کرد: واقعیت این است که ما برای تیممان از جیب و حمایت هایی از گوشه و کنار هزینه می کنیم. مسئولان برای حمایت از این تیم اقدامی نکرده اند. نمی دانم آیا کار درستی انجام می دهیم یا نه. تامین مخارج تیم به ما ربط ندارد اما برای این که دلمان برای دختران فوتسالیست مازندران می سوزد از جیب خودمان برای تیم هزینه می کنیم که تیم از بین نرود.

سرمربی تیم فوتسال استقلال ساری تصریح کرد: تیم بازرگانی امیر نوشهر از بین رفته و اگر مسئولان در آینده هم از این تیم حمایت نکنند استقلال ساری هم در خطر قرار دارد. ما تنها نماینده مازندران هستیم و در این استان یک نفر برای حمایت از این تیم قدم پیش نمی گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.