کد خبر : 105604
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 23:42
دسته‌بندی نشده
-

اعتراض به داوری به رئیس فدراسیون کشیده شد

اعتراض به داوری به رئیس فدراسیون کشیده شد
مدیر عامل باشگاه تاسیسات دریایی از نامه اعتراض این باشگاه به رئیس فدراسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مجید حلاجی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی و جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه با کادر فنی این تیم گفت: همانطور که اطلاع دارید الان سه هفته است که تاسیسات دریایی بازی های خود را به دلایلی به خصوص بحث قضاوت داوریها واگذار می کند و طی تصمیم هیت مدیره قرار شد که امروز جلسه ای با حضور اعضا هیت مدیره و هم چنین سرمربی و کادر فنی این تیم تشکیل و این موضوع بررسی شود.

مدیرعامل تاسیسات دریایی ادامه داد: البته در این جلسه صحبت های خاصی در رابطه با ادامه بازیهای این تیم در نیم فصل دوم و شرایط باشگاه و همچنین صحبتهای خوبی در مورد چگونگی قطع روند این ناکارآمدیها و تهمیدات لازم جهت برگرداندن روحیه بازیکنان تیم و کادر فنی بحث شد که نتایج خوبی هم در پایان جلسه حاصل شد.

حلاجی همچنین در پاسخ به سوالی که آیا وضعیت داوری ها سبب شده که تاسیسات در نیم فصل دوم اینقدر افت کند، اظهار داشت: در جلسه امروز تصمیم بر این شد که دیگر در رابطه با بحث داوری صحبت نکنیم و تمرکز خود را به بازیهای آینده این تیم داشته باشیم و در مورد داوری ها اصلا صحبتی نکنند و این موضوع را به باشگاه بسپارند. در حال حاظر هم باشگاه طی یک نامه رسمی اعتراض خود را نسبت به وضعیت بد داوری ها به ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرده البته می‌دانیم این اعتراضات تاثیر در نتیجه بازی ندارد. اما سعی تلاش ما بیشتر. بر این است که به این موضوع رسیدگی بهتر شود که در آینده مجددا اینگونه مشکلات به وجود نیاید و تیم ها ضرر نکنند. مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی و جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه با کادر فنی این تیم گفت: همانطور که اطلاع دارید الان سه هفته است که تاسیسات دریایی بازی های خود را به دلایلی به خصوص بحث قضاوت داوریها واگذار می کند و طی تصمیم هیت مدیره قرار شد که امروز جلسه ای با حضور اعضا هیت مدیره و هم چنین سرمربی و کادر فنی این تیم تشکیل و این موضوع بررسی شود.

مدیرعامل تاسیسات دریایی ادامه داد: البته در این جلسه صحبت های خاصی در رابطه با ادامه بازیهای این تیم در نیم فصل دوم و شرایط باشگاه و همچنین صحبتهای خوبی در مورد چگونگی قطع روند این ناکارآمدیها و تهمیدات لازم جهت برگرداندن روحیه بازیکنان تیم و کادر فنی بحث شد که نتایج خوبی هم در پایان جلسه حاصل شد.

حلاجی همچنین در پاسخ به سوالی که آیا وضعیت داوری ها سبب شده که تاسیسات در نیم فصل دوم اینقدر افت کند، اظهار داشت: در جلسه امروز تصمیم بر این شد که دیگر در رابطه با بحث داوری صحبت نکنیم و تمرکز خود را به بازیهای آینده این تیم داشته باشیم و در مورد داوری ها اصلا صحبتی نکنند و این موضوع را به باشگاه بسپارند. در حال حاظر هم باشگاه طی یک نامه رسمی اعتراض خود را نسبت به وضعیت بد داوری ها به ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرده البته می‌دانیم این اعتراضات تاثیر در نتیجه بازی ندارد. اما سعی تلاش ما بیشتر. بر این است که به این موضوع رسیدگی بهتر شود که در آینده مجددا اینگونه مشکلات به وجود نیاید و تیم ها ضرر نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

آقاى مدیر عامل!! علت ابن بأخت ها داورى نیست ضعف کادر فنى و حق هایى هست که آنها از بازیکنان دیگر ضایع کردن و خدا دارد جوابشان را مى دهد وگرنه تاسیسات نباید با این همه ملى پوش و هزینه میلیاردى به هیات قم ته جدولى در خانه مى باخت!!!

حاتمی جمعه , ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۲۷

ازجمله علی ابراهیمی مظلوم واقع شدوتیم ملی رادردوران اوجش ازدست دادورفت مس وسپس ساری.

نام ... شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۲۴

اقاااااااااااااااا، چه نامه ای چه کشکی؟؟؟ شما به اقای شمسایی بگو ۴٠ دقیقه بازی نکنه همه چی درست میشه