کد خبر : 105506
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 9:21
دسته‌بندی نشده
-

به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ فقط ۲۴ساعت خوشحالی خواهیم کرد

به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ فقط ۲۴ساعت خوشحالی خواهیم کرد
سرمربي فرش‌آرا گفت: من امروز مثل همیشه به بازیکنانم افتخار کردم چراكه با غیرت و تلاش خود درکنار فداکاری و پشت هم بودن توانستند علیرغم فشار زیاد، بازی را مدیریت کنند.

محسن خبیری پس از پیروز تیمش در  گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص این دیدار گفت: باتوجه به پیش‌بینی‌ای که از این بازی داشتیم بازی بسیار سخت و مهمی با تیم خوب قرچک در مقابل تماشاگران متعصب و پرشور بود چراکه این تیم در قرچک شکست‌ناپذیر و سرسخت است و نتایجی که در بازی‌های گذشته در هفتم تیر گرفته نشانگر این حقیقت است.

وی افزود: ما با توجه به زمان کمی که داشتیم بعداز بازی هفته قبل، سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی و فنی بچه‌ها را برای این بازی سخت آماده کنیم که خدا را شکر موفق بودیم‌.

سرمربی فرش‌آرا با تمجید از بازی تیمش مقابل قرچک تاکید کرد: بازیکنانم نشان دادند که ما تیم بزرگی هستیم، در این بازی توانستیم این شخصیت و بزرگی تیم که واقعا امسال بوجود آوردیم، به همگان نشان دهیم.

خبیری ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم و خوشحال هستم که در کنار این بچه‌های خوب و بامعرفت هستم و انشالله بتوانیم در کنار هم روزهای خوبی را برای فرش‌آرا و هواداران خوب و باغیرت مشهد رقم بزنیم و این برد را به همه هواداران خودمان در استان خراسان تقدیم می‌کنیم.

سرمربی فرش‌آرا در خاتمه خاطرنشان کرد: ما ۲۴ساعت حق شادی داریم و بعد از آن خود را برای بازی سه‌شنبه با آتلیه قم مهیا خواهیم کرد و انشالله در کنار هواداران عزیزمان جشن پیروزی بگیریم تا نتایج گذشته را به نوعی جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.