کد خبر : 105502
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 11:47
-

دانشگاه آزاد ۲ تیم کامل دارد /باید روی قرار گرفتن در رده چهارم تمرکز کنیم

دانشگاه آزاد ۲ تیم کامل دارد /باید روی قرار گرفتن در رده چهارم تمرکز کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با بیان این که دانشگاه آزاد ۲ تیم کامل برای هر مسابقه دارد گفت: نمی‌توانستیم از تیم‌مان انتظار معجزه داشته باشیم. عاطفه رضایی درباره بازی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان مقابل دانشگاه آزاد در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بازی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با بیان این که دانشگاه آزاد ۲ تیم کامل برای هر مسابقه دارد گفت: نمی‌توانستیم از تیم‌مان انتظار معجزه داشته باشیم.
عاطفه رضایی درباره بازی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان مقابل دانشگاه آزاد در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود. ما در نیمه اول گل زودهنگامی دریافت کردیم اما به بازی برگشت و بازی در فاصله ۳ دقیقه به پایان نیمه اول ۲ بر یک به سود دانشگاه آزاد بود اما به یک باره تیم از هم پاشید و در ۳ دقیقه ۳ گل دریافت کردیم.

وی افزود: داشته های ما در این بازی همین بود. ما در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم اما نتوانستیم در برابر تیمی که بازیکنان آن چندین سال در بالاترین سطح بازی کرده ایم مقاومت کنیم. باید بپذیریم که دانشگاه آزاد با حضور کادر فنی و بازیکنان ملی تیم ویژه ای است و نمی توانیم از بازیکنانمان انتظار معجزه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: از بازیکنان تیمم راضی هستم زیرا همه تلاش خود را کردند. دانشگاه آزاد ۲ تیم کامل در اختیار دارد اما در مورد تیمی مثل ما ، چنین نیست و دست ما مثل آن ها باز نیست.

رضایی تاکید کرد: تیم ما جوان است و بازیکنان ما متولدین ۶۹ تا ۷۵ هستند. ما می توانیم در این فصل نتایج خوبی بگیریم و با توجه به این که فکر می کنم همه تیم های لیگ به ۳ تیم بالای جدول بازی های خود را می بازند ما باید روی قرار گرفتن در رده چهارم تمرکز کنیم و نیم نگاهی به رده های بالاتر داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.