کد خبر : 105518
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 11:57
دسته‌بندی نشده
-

عروجی :با چنین نحوه بازی جایگاه ارژن در پایین جدول بی‌انصافی است / هیات قم با شکست تاسیسات شگفتی دیگری رقم زد

عروجی :با چنین نحوه بازی جایگاه ارژن در پایین جدول بی‌انصافی است / هیات قم با شکست تاسیسات شگفتی دیگری رقم زد
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی سنگینی برابر ارژن داشتیم و خوشبختانه تواستیم برابر این تیم شایسته به پیروزی دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی سنگینی برابر ارژن داشتیم و خوشبختانه تواستیم برابر این تیم شایسته به پیروزی دست پیدا کنیم.

ابوالقاسم عروجی پس از پیروزی تیمش مقابل ارژن شیراز اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود و تیم ارژن تیم شایسته‌ای به شمار می‌رفت. با چنین نحوه بازی جایگاهشان در پایین جدول بی‌انصافی است و این نشان دهنده این است که هیچ بازی آسان نیست.

وی ادامه داد: برخلاف انتظارات این هفته هیئت فوتبال قم توانست تاسیسات دریایی را ۳ بر ۲ شکست دهد و شگفتی دیگری رقم زد. بنابراین هیچ بازی آسان نیست. ما امروز خوب بازی کردیم ولی اگر کسی نتیجه بازی را ببیند فکر می‌کند تیم گیتی‌پسند بد بازی کرده ولی انصافا ارژن تیم شایسته‌ای نشان داد و بازی گره خورده بود که خداراشکر توانستیم در دقایق پایانی به گل دست پیدا کنیم و پیروز میدان باشیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره گل ۳ امتیازی‌اش با پای مخالف نیز گفت: نمی‌دانم بگویم متأسفانه یا خوشبختانه تیم‌ها تک تک بازیکنان را آنالیز می‌کنند و در این بازی نیز چپ من کامل بسته بود و مجبور شدم توپ را بیاورم روی پای راستم و شوت بزنم.

وی درباره عملکرد تیم داوری نیز گفت: زیاد نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم چرا که تخصصی ندارم اما فکر می‌کنم به غیر گل مردوی ارژن مشکل خاصی نداشت که البته این تصمیم نیز درست بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.