کد خبر : 105513
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 11:54
-

محمدی:برای تیم ما تفاضل گل مهم نیست /فقط به دنبال سه امتیاز بازی ها هستیم

محمدی:برای تیم ما تفاضل گل مهم نیست /فقط به دنبال سه امتیاز بازی ها هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: برای تیم ما تفاضل گل مهم نیست و اکنون فقط به دنبال کسب پیروزی و ۳ امتیاز هستیم. سپهر محمدی پس از بازی تیمش مقابل مقابل ارژن و کسب نتیجه در این مسابقه اظهار داشت: خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: برای تیم ما تفاضل گل مهم نیست و اکنون فقط به دنبال کسب پیروزی و ۳ امتیاز هستیم.
سپهر محمدی پس از بازی تیمش مقابل مقابل ارژن و کسب نتیجه در این مسابقه اظهار داشت: خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. برای تیم ما تفاضل گل مهم نیست و اکنون فقط به دنبال کسب پیروزی و ۳ امتیاز هستیم که امروز توانستیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ارژن شیراز نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ است که امروز جوانمردانه برابر ما حاضر شد و بازی کرد. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم به صدر جدول برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره عملکرد تیم داوری نیز گفت: هیچ وقت درباره داوری نظر نمی‌دهم اما فکر نمی‌کنم امروز مشکلی وجود داشت.

وی ادامه داد: گل مردودی نیز براساس گفته داور قانون است که اگر توپ به دیرک دروازه برخورد کند و دروازه تکان بخورد باید بازی همان لحظه متوقف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.