کد خبر : 105528
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 12:06
دسته‌بندی نشده
-

ناصری:داوری بازی با قم خوبی بود و ما به خودمان باختیم / شکست مقابل حفاری روحیه تیم را خراب کرده است

ناصری:داوری بازی با قم خوبی بود و ما به خودمان باختیم / شکست مقابل حفاری روحیه تیم را خراب کرده است
مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی پس از شکست تیمش مقابل هیأت فوتبال قمگفت‌: زمانی که ما بازی مقابل حفاری را شکست خوردیم روحیه بازیکنان ما خراب شد. ما در این دیدار به خاطر شکست در بازی قبل و روحیه نداشتن بچه‌ها شکست خوردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا ناصری مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی پس از شکست تیمش مقابل هیأت فوتبال قم گفت‌: زمانی که ما بازی مقابل حفاری را شکست خوردیم روحیه بازیکنان ما خراب شد. ما در این دیدار به خاطر شکست در بازی قبل و روحیه نداشتن بچه‌ها شکست خوردیم. در بازی با حفاری خیلی از داوری‌ها به ضرر تیم ما بود و آب هم از آب تکان نخورد. ما این بازی را در آنجا باختیم.
وی افزود: ۱۷ مورد از اشتباهات داور بازی با حفاری را پیدا کردیم. من در بازی با حفاری تایم‌اوت درخواست کردم ولی داور متوجه نشد که درخواست تایم‌اوت من روی میزش است و همان لحظه گل خوردیم. پنالتی که اصلاً پنالتی نبود را به ضرر تیم ما گرفتند. دو بازیکن ما را در آن بازی اخراج کردند. ضربات بسیاری که بازیکنان حریف بر سر و صورت بازیکنان ما زدند و خیلی از اشتباهات دیگر. ما این بازی را در تهران مقابل هیأت فوتبال قم تیم انتهای جدولی شکست خوردیم و حرفی هم نمی‌زنیم. اما روحیه بازیکنان ما از بازی قبل و اشتباهات داور به هم ریخت.

مربی تیم تأسیسات دریایی ادامه داد: من داور هفته قبل را نمی‌بخشم و واقعاً تمام هزینه‌ها و تمام ادعاهای قهرمانی تیم ما هفته قبل از بین رفت. روحیه بچه‌های ما هنوز هم برنگشته من در عمرم اینچنین صحنه‌هایی را ندیده بودم. الان هم که یک هفته از آن بازی گذشته هنوز حالم بد است. بچه‌های ما در این بازی روحیه بازی نداشتند و ما هر کاری می‌کردیم آنها روحیه‌شان برنگشت. بچه‌های ما می‌گفتند چرا حق ما را در بازی قبل اینگونه خوردند. به نظر من حق‌خوری هم حدی دارد. عذرخواهی‌های داور هم هیچ‌چیزی را حل نمی‌کند و اینگونه است که تیم ما از قهرمانی دور می‌شود. متأسفانه تمام خستگی‌ها بر تن ما مانده است. همین است که هیچ‌کس راغب به تیم‌داری نیست. خیلی از تیم‌ها به همین دلایل است که از تیم‌داری در فوتسال کناره‌گیری می‌کنند و به رشته‌های دیگر روی می‌آورند. امیدوارم رسیدگی شود شاید تأسیسات در این ماجراها قربانی شود.

وی افزود:‌تیم حریف امروز خوب دفاع کرد و ما هم روز بدشانسی‌مان بود. گفتم وقتی تیم ببازد استرس به بازیکنان منتقل و تمرکز از بازیکن گرفته می‌شود و استرس این را دارد که دوباره تیم نبازد. داوری امروز عالی بود. داوری خوبی بود و ما به خودمان باختیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

خیلی جالبه باخت این هفته خودنون و بازی افتضاح تیم تاسیسات رو گردن داور هفته ی پیش میندازید!!!!! پس نقش مربی تیم برای برگرداندن روحیه به تیم چی هست؟؟؟ باید علت این باخت ها رو ضعف زیاد در کادر فنی دانست که نمی تونه تیم رو هدایت کنه وگرنه با این همه بازیکن ملی پوش این تیم باید قهرمان بشه ولی افسوس که این تیم مربی درست و با دانش نداره فقط بلده باخت رو بندازه گردن داور!!!!

نام ... چهارشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

ناصری ،شمسایی ، باخت این هفتتون آه ونفرین داورای هفته ی قبل با حفاریه که به ناحق متهمشان کردید و چوب خداصدانداره

نيروگاه پنجشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

آقا مربى حتما زمین هم کج بوده ؟؟!! برو بابا هر موقع میبازین بهانه هاى من درآوردى در میارین!!!بگو حرفى براى گفتن نداریم مجبور نیستى که مصاحبه کنى!!؟