کد خبر : 105656
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 - 12:57
-

اسماعیل پور:بازی سختی مقابل گیتی پسند داریم /برای هر بازی برنامه داریم

اسماعیل پور:بازی سختی مقابل گیتی پسند داریم /برای هر بازی برنامه داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد علی اسماعیل‌پور در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی  ۵ بر یک تیم فوتسال شهروند ساری مقابل مقاومت البرز، گفت: خدا را شاکرم که توانستیم در یک بازی سنگین سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. هر دو تیم دیروز شرایط یکسانی داشتند و از لحاظ امتیازی هر دو با ۱۸

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد علی اسماعیل‌پور در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی  ۵ بر یک تیم فوتسال شهروند ساری مقابل مقاومت البرز، گفت: خدا را شاکرم که توانستیم در یک بازی سنگین سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. هر دو تیم دیروز شرایط یکسانی داشتند و از لحاظ امتیازی هر دو با ۱۸ امتیاز در جدول کنار هم قرار داشتند.

وی در ادامه گفت: با توجه به باخت هفته قبل تمام بازیکنان،کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را در این بازی انجام دادند تا در این هفته پیروز شوند و به خوبی کارهای تاکتیکی کادر فنی را در زمین بازی پیاده کردند. البته ما در طول هفته تیم مقاومت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و تمام نقاط و ضعف این تیم را بررسی کردیم.در حال حاضر این بازی تمام شد و ما از این لحظه فکر بازی هفته بعد مقابل گیتی‌پسند اصفهان هستیم. این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ و مدعی قهرمانی بوده و ما می‌دانیم که بازی کردن در مقابل این تیم بسیار سخت است اما ما هم شهروند ساری هستیم و برای هر بازی برنامه‌ریزی و برنامه خاص خودش را داریم.

اسماعیل‌پور در پایان در مورد وضعیت داوری این دیدار، گفت: خدا را شکر داوری در این بازی عملکرد خوبی داشته و می‌توان به جامعه داوری تبریک گفت بابت داوری‌های خوبی که داوران این کمیته دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساری شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

از اون روزی که بد نتیجه بگیری بترس
فعلا که برنامت خراب کردن سالاری هست