کد خبر : 105665
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 - 14:12
-

رضازاده:نفت جز ۴ تیم قرار خواهد گرفت/ این تنش ها به نفع ورزش و تهران نیست

رضازاده:نفت جز ۴ تیم قرار خواهد گرفت/ این تنش ها به نفع ورزش و تهران نیست

معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال نفت طلائیه تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد دیدار تیمش برابر فجر شیراز عنوان کرد: شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم.تیم ما فرصت های زیاد گلزنی داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم و باعث شد نیمه دوم شتابزده بازی کنیم.قانون نانوشته فوتبال گل نزنی گل

معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال نفت طلائیه تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد دیدار تیمش برابر فجر شیراز عنوان کرد: شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم.تیم ما فرصت های زیاد گلزنی داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم و باعث شد نیمه دوم شتابزده بازی کنیم.قانون نانوشته فوتبال گل نزنی گل می خوری برای ما اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: با اینکه شکست خوردیم ولی از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و مطمئن باشید در آینده بیشتر از تیم خواهید شنید و با پتانسیل و شناختی که از تیمم سراغ دارم قول می دهم جزء ۴ تیم اول جدول خواهیم بود.
سرمربی نفت طلائیه در مورد شایعه انحلال نفت طلائیه گفت: چندین بار با آقای جهانیان جلسه برگزار کردیم و تاکنون به قول و وعده هایی که نسبت به تیم داده اند عمل کرده اند. نمی دانم مشکل کجاست که اجازه نمی دهند ایشان به کارشان ادامه دهند ولی بهتر است کمک کنند سهمیه آسیایی نفت در فوتبال حفظ شود و ایشان با شور و رغبت بیشتری به کارشان ادامه دهند. تیم نفت چندین سال دست به دست شد حالا که بخش خصوصی از جیب خود در این ورزش هزینه می کند باید مورد حمایت قرار بگیرد. ایشان با چند اسپانسر نیز توافق کرده بودند ولی بخاطر این مشکلات لغو شد. نظر ایشان نسبت به ورزش بانوان مثبت است و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که مجموعه نفت بدن استرس و نگرانی کارش را ادامه بدهد چون این تنش ها و استرس ها به نفع ورزش و تهران نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.