کد خبر : 105694
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 10:50
دسته‌بندی نشده
-

امیدوارم مشکلات سفر دیگر تکرار نشود/می توانستیم گل هایمان را ۲ رقمی کنیم

امیدوارم مشکلات سفر دیگر تکرار نشود/می توانستیم گل هایمان را ۲ رقمی کنیم
سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت با بیان این که در بازی با استقلال ساری می‌توانستیم گل‌هایمان را 2 رقمی کنیم گفت: امیدوارم مشکلات سفر به شیراز دیگر برای شهرداری رشت تکرار نشود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معصومه زارع اظهار کرد: خوشبختانه در بازی با استقلال ساری در هفته اخیر به یک پیروزی باارزش رسیدیم البته زمان کمی برای آماده سازی تیم برای این مسابقه داشتیم اما خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت.

وی افزود: از همه بازینکنانم به خاطر بازی خوب برابر استقلال ساری تشکر می کنم. بازی با ساری بازی برابری بود و مسابقه ، سرعت بالایی داشت اما توانستیم از موقعیت ها بهتر استفاده کردیم و در روزی که می توانستیم گل هایمان را ۲ رقمی کنیم به همین تعداد گل بسنده کردیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت گفت: تیم شهرداری رشت با مشکلات مالی روبرو بوده اما این مشکلات در حال حل شدن است و به رفع مسائلی که تیم ما را آزار داده کاملا امیدواریم. همین مسائل بود که سبب شد اعزام نامناسبی به شیراز داشته باشیم.

زارع تاکید کرد: مسئولان و تلاشگران تیم شهرداری رشت در تکاپو برای حل مشکلات مالی هستند و امیدوارم مشکل اعزام ما که در بازی با پویندگان صنعت شیراز رخ داد دیگر تکرار نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.