کد خبر : 105721
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 12:07
-

ترابیان:جایزه ای برای تورنمنت اصفهان در نظر نگرفته ایم/ خیلی از کشورهای مدعی در خیلی از مسائل نسبت به ایران عقب هستند

ترابیان:جایزه ای برای تورنمنت اصفهان در نظر نگرفته ایم/ خیلی از کشورهای مدعی در خیلی از مسائل نسبت به ایران عقب هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره آخرین شرایط برگزاری تورنمنت چهارجانبه ایران به میزبانی اصفهان، گفت: خوشبختانه تیم فوتسال آذربایجان هم تاییدیه نهایی برای حضور در این تورنمنت را ارسال کرد. به این ترتیب روسیه، قزاقستان، آذربایجان و ایران در این تورنمنت به میزبانی اصفهان شرکت خواهند داشت. وی افزود: بنده روز سه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره آخرین شرایط برگزاری تورنمنت چهارجانبه ایران به میزبانی اصفهان، گفت: خوشبختانه تیم فوتسال آذربایجان هم تاییدیه نهایی برای حضور در این تورنمنت را ارسال کرد. به این ترتیب روسیه، قزاقستان، آذربایجان و ایران در این تورنمنت به میزبانی اصفهان شرکت خواهند داشت.

وی افزود: بنده روز سه شنبه برای برگزاری یک کارگاه در ارتباط با توسعه فوتسال به چین سفر می کنم و بعد از این سفر به اصفهان می روم تا هماهنگی های نهایی با مسئولان این استان برای برگزاری این تورنمنت انجام بشود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره جوایز این تورنمنت و پخش تلویزیونی آن هم گفت: جایزه خاصی برای تیم قهرمان در نظر نگرفته ایم چون بودجه ای نداشتیم. ما پولی از فدراسیون نگرفتیم و این تورنمنت را با همکاری اسپانسر برگزار کردیم. در واقع اکثر کارها خودجوش بوده است. حتی تندیس هایی را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته ایم که این تندیس ها هم از طرف اسپانسر تامین شده است. درباره پخش تلویزیونی هم باید بگویم که قرار است شبکه ورزش این مسابقات را پخش کند و حتی استودیویی را در داخل سالن نقش جهان مستقر می شود.

ترابیان همچنین دلایل سفرش به چین را تشریح کرد و گفت: در سفر به چین، چهار جلسه دارم که پیرامون نحوه حرفه ای سازی و پیشرفت کشورها در فوتسال است. از آنجا که AFC ایران را به عنوان کشور نمونه در فوتسال انتخاب کرده است، موارد مختلفی را برای آموزش به کشورهای دیگر برایمان در نظر گرفته اند. به عنوان مثال درباره ساختار باشگاه ها و نحوه برگزاری لیگ، برند فوتسال ایران و مواردی از این دست جلسات آموزشی خواهم داشت.

«چطور باتوجه به شرایط نامساعد فوتسال و باشگاه های ایران، کشور ما به عنوان کشور نمونه در فوتسال آسیا معرفی شده است؟» ترابیان در پاسخ به این سئوال گفت: در مجوز حرفه ای اعلام نشده که مثلا یک باشگاه باید حتما خودش استادیوم اختصاصی داشته باشد. اگر باشگاهی سند اجاره یک سالن برای یکسال را هم ارائه بدهد کافی است. در مجموع کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی شرایط را سخت نکرده است. به جرات می گویم مشکلاتی از این دست در کشورهای دیگر مثل ژاپن هم وجود دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان تاکید کرد: خیلی از کشورهای مدعی در خیلی از مسائل نسبت به ایران عقب هستند. ژاپن از نظر تعداد لیگ های برگزار شده و همچنین کار در بخش پایه مردان و زنان جایگاه ایران را ندارد. ضمن اینکه ایران از نظر سازماندهی فوتسال بهتر کار کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.