کد خبر : 105718
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 12:00
-

شجاعی:از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم/کم کم با شرایط لیگ آشنا شده ایم

شجاعی:از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم/کم کم با شرایط لیگ آشنا شده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شجاعی بازیکن تیم اهورای بهبهان در خصوص انتخابش بعنوان برترین بازیکن هفته از سوی مخاطبان پایگاه خبری فوتسال ایران در تلگرام اظهار کرد:درمورد انتخابم به عنوان بازیکن هفته، ضمن تشکر از همه کارشناسان و هواداران فوتسال که به بنده لطف داشتند باید از همه اعضای باشگاه نیز تشکر کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شجاعی بازیکن تیم اهورای بهبهان در خصوص انتخابش بعنوان برترین بازیکن هفته از سوی مخاطبان پایگاه خبری فوتسال ایران در تلگرام اظهار کرد:درمورد انتخابم به عنوان بازیکن هفته، ضمن تشکر از همه کارشناسان و هواداران فوتسال که به بنده لطف داشتند باید از همه اعضای باشگاه نیز تشکر کنم. چون این نتیجه زحمات همه بچه هاست و من نماینده آنها هستم.
وی در مورد شرایط تیمش عنوان کرد:به لطف خدا و تلاش و زحمات همه مجموعه باشگاه کار خودمان رو با جدیت دنبال می‌کنیم. در حال حاضر تمام تمرکزمان این است که فقط خوب بازی کنیم و زحماتی که کشیده شده را به نتیجه برسانیم. در این سه بازی سخت ابتدای فصل کم کم با شرایط لیگ یک آشنا شده‌ایم و قول می‌دهیم که نماینده شایسته و قابل احترامی برای شهرمان باشیم.
شجاعی دیدار هفته آینده مقابل بالان صنعت شیراز را دشوار دانست و گفت:هفته آینده با تیم خوب و پرمهره بالان صنعت شیراز بازی داریم. اما ما هم اهورا هستیم. یک تیم همدل و باغیرت و اینکه بازی در حضور تماشاگران پرشورمان برگزار می‌شود و این باعث قوت قلب ما خواهد بود. ما نفسمان با نفس هوادارنمان گرم است و با توکل به خدا سعی می‌کنیم مثل همیشه با تمام توان برای خوشحالی آنها و سربلندی شهرمان در زمین حضور پیدا کنیم.
وی در پایان اظهار کرد: در آخر از زحمات مجموعه پایگاه خبری فوتسال ایران تشکر می‌کنم و سپاسگزاریم که باعث بهتر دیده شدن فوتسال می‌شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.