کد خبر : 105689
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 10:24
-

هت تریک شمس و شمسایی،ناکامان خانگی و بردهای میلمیتری

هت تریک شمس و شمسایی،ناکامان خانگی و بردهای میلمیتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال سه شنبه گذشته برگزار شد اما در این هفته اتفاقات جالب توجهی رخ داد که مرور برخی از آنها خالی از لطف نیست. هت تریک شمس و شمسایی انگار با ورود حسین شمس به لیگ دنیا به کام وحید شمسایی نشده است.درست از زمانی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال سه شنبه گذشته برگزار شد اما در این هفته اتفاقات جالب توجهی رخ داد که مرور برخی از آنها خالی از لطف نیست.

هت تریک شمس و شمسایی

انگار با ورود حسین شمس به لیگ دنیا به کام وحید شمسایی نشده است.درست از زمانی که شمس هدایت گیتی پسند را بر عهده گرفته تاسیسات روی نوار باخت حرکت می کند.شاید هم بهتر باشد بگوییم بعد از بردن گیتی پسند توسط تاسیسات،تیم تهرانی بحرانی شده است.در شرایطی که شمس به سومین پیروزی خود با گیتی پسند رسید،شمسایی هم به سومین باخت پیاپی رسید تا هر دو هت تریک کنند.

ناکامان خانگی

در هفته شانزدهم به جز گیتی پسند و شهروند ساری،سایر میزبانان شکست را پذیرا شدند تا هفته ناکامی تیم های میزبان لقب بگیرد.شهرداری ساوه،آتلیه طهران قم،مقاومت قرچک،آذرخش بندرعباس و تاسیسات دریایی تهران در خانه خود شکست خورند.

بردهای میلیمتری

جالب اینکه در ۶ بازی این هفته بردهای میلیمتری رقم خورد.به جز شهروند ساری که با نتیجه ۵ بریک مقاومت البرز را شکست داد در سایر بازی ها تیم های مس سونگون،هیات فوتبال قم، گیتی پسند اصفهان،پارسیان شهرقدس،حفاری خوزستان و فرش آرای مشهد با اختلاف یک گل حریف خود را شکست دادند. در این بین ۴ بازی با نتیجه ۳بر ۲ به پایان رسید و دو بازی هم با نتیجه ۴بر۳.

ماجرای خریدهای پارسیان

پارسیان در نیم فصل دوم ۴ بازیکن جدید جذب کرد.عارف بلوکی،دانیال گیویلی،علی عابدین و شهرام شریف زاده. جالب اینکه این تیم در سه بازی خود در نیم فصل دوم ۱۳ گل به ثمر رسانده که ۱۱ تای آن توسط بازیکنان جدید این تیم زده شده و جالبتر اینکه هر ۴ بازیکن هم موفق به گلزنی شده اند.

رشد عجیب دو پایین جدولی

دو تیم هیات فوتبال قم و پارسیان شهر قدس در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند.این دو تیم گرچه در هفته چهاردهم بازی را با نتیجه ای نزدیک به میزبان خود باختند اما هر دوتیم در دو هفته بعدی به پیروزی رسیدند.پارسیان دو برد ارزشمند مقابل مقاومت قرچک و آتلیه طهران قم کسب کرد و هیات فوتبال قم هم پس از شکست دادن شهروند ساری شگفتی ساز شد و تاسیسات را درتهران شکست داد.

منبع:خبرورزشی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.