کد خبر : 105679
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 10:10
-

وطن پور: هر بازی برای مس فینال است/ گام به گام به سمت قهرمانی حرکت می‌کنیم

وطن پور: هر بازی برای مس فینال است/ گام به گام به سمت قهرمانی حرکت می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین وطن پور اظهار داشت: شهرداری ساوه تیمی جوان و خوبی بود که دیروز تیم ما را اذیت هم کرد، اما بازیکنان تیم ما به خوبی توانستند در این بازی سخت خارج از خانه به پیروزی رسیده و ۳ امتیاز بازی را کسب کنند. وطن پور گفت: هدف ما این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین وطن پور اظهار داشت: شهرداری ساوه تیمی جوان و خوبی بود که دیروز تیم ما را اذیت هم کرد، اما بازیکنان تیم ما به خوبی توانستند در این بازی سخت خارج از خانه به پیروزی رسیده و ۳ امتیاز بازی را کسب کنند.
وطن پور گفت: هدف ما این فصل قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور است و در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز به میدان رفته و گام به گام جلو رفته و هیچ حریفی را نیز دستکم نخواهیم گرفت.
وی در مورد ۴ امتیاز فاصله مس با گیتی پسند گفت: هر چه به انتهای فصل نزدیک تر می شویم رقابت ها حساس تر شده و و حتی ۴ امتیاز نیز حاشیه امنی به شمار نمی رود، همانطور که سال گذشته زمانی که در تیم دبیری حضور داشتم فاصله ۹ امتیازی با گیتی پسند را به یک امتیاز رسانده بودیم و اگر مسابقات یکی دو هفته دیگر ادامه داشت قهرمانی را از حریف می گرفتیم.
مربی بدنسازی مس سونگون تصریح کرد: نباید از تیم تاسیسات نیز غافل شد و هر چند این تیم دور برگشت را بد آغاز کرده است، اما وحید شمسایی سرمربی این تیم بارها توانایی خود را در روزهای سخت نشان داده است.
وطن پور افزود: هفته آینده یک بازی سخت برابر تیم مقاومت قرچک داریم و به یاری خدا و حمایت هواداران تیم و تدابیر آقای بی غم و مدیریت آقای کافی و تلاش بازیکنان در این بازی نیز تلاش می کنیم به پیروزی رسیده و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور نزدیک شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی یکشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱:۴۸

کسی موند که نگی؟
آقای بی غم کافی بچه ها
یدفعه بگو تدارکات و آنالیزور و دکتر و بقیه
مصاحبه کردن آخه به شما نمیرسه که
این تیم پنج تا مربی داره آخریش تویی
تو هم که مربی نیستی بیشتر رفیق و دلخوشی بچه ها هستی واسه خنده تیم
اینقدر خودت رو سبک نکن آخه زشته