کد خبر : 105821
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 23:01
-

انتقاد شدید درودگر از محصص بخاطر عدم رعایت حق فوتسال!/ تقدیر از حمایت پایگاه خبری فوتسال از استعدادیابی/ اصفهانیان پای درددل‌های داوران پیشکسوت

انتقاد شدید درودگر از محصص بخاطر عدم رعایت حق فوتسال!/ تقدیر از حمایت پایگاه خبری فوتسال از استعدادیابی/ اصفهانیان پای درددل‌های داوران پیشکسوت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پنل تخصصی استعدادیابی در فوتسال که با تلاش صادق درودگر در کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک گنجانده شده بود با حضور این رئیس سابق کمیته فوتسال و چهره‌هایی چون علی رعدی، میشل پطرس، علیرضا حاجبی، منوچهر نظری، افشین دبیری، جواد فهیمی‌راد و دیگر اهالی فوتسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پنل تخصصی استعدادیابی در فوتسال که با تلاش صادق درودگر در کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک گنجانده شده بود با حضور این رئیس سابق کمیته فوتسال و چهره‌هایی چون علی رعدی، میشل پطرس، علیرضا حاجبی، منوچهر نظری، افشین دبیری، جواد فهیمی‌راد و دیگر اهالی فوتسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی تهران برگزار شد.

در این نشست که با صحبت‌های صادق درودگر آغاز شد، پاورپوینتی در خصوص استعدادیابی در فوتسال و چرخه‌های مورد نیاز از سوی رئیس سابق کمیته فوتسال ارائه و SWOT استعدادیابی در شرایط کنونی بررسی و تشریح شد. درودگر پس از انتقاداتی از وضع موجود در فوتسال در پایان خواستار ارتباط هر چه بیشتر کمیته فوتسال با وزارت آموزش و پرورش شد.

کلینیک فوتبال فوتسال پنل

جواد فهیمی‌راد داور پیشکسوت و ناظر داوری فوتسال سخنران بعدی این پنل بود که در خصوص استعدادیابی در داوری فوتسال صحبت کرد و از برخی ارتباطات پشت پرده در خصوص پیشرفت برخی داوران انتقاد کرد که این موضوع به مذاق فریدون اصفهانیان چندان خوش نیامد و به نوعی به دفاع از داوران حال حاضر پرداخت. فهیمی‌راد همچنین راهکاری در خصوص شناسایی استعدادهای برتر داوری ارائه کرد که با همراهی نظرات شرکت‌کنندگان توام شد.

علی رعدی مدرس AFC نیز در بخش بعد به تشریح شرایط حاکم بر فوتسال ایران پرداخت و بر لزوم برگزاری چنین پنل‌هایی برای آموزش و کمک به دیگر بخش‌های فوتسال تاکید کرد. وی حواشی برخی از دست‌اندرکاران تیم‌ها را نقد کرد و خواستار اجرایی شدن خروجی این نشست‌ها و دستاوردهای این چنین کنگره‌هایی شد.

مهدی جاویدی عضو هیات‌مدیره پایگاه خبری فوتسال ایران و مدیر روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز سخنران بخش نقش رسانه در استعدادیابی در فوتسال بود که با پرزنتی، فعالیت‌های پایگاه خبری فوتسال ایران در حمایت از استعدادیابی را تشریح کرد.

وی از چند بازیکن دانش‌آموزی حاضر در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان به عنوان نمونه‌های موردی از استعدادیابی نام برد و با ارائه تصاویری از پوشش لحظه به لحظه روند انتخاب و ایجاد نگرش استعدادیابی در جامعه فوتسال، چگونگی دنبال کردن پروسه استعدادیابی در بخش رسانه‌ای در پایگاه خبری فوتسال و بخش فنی از سوی وزارت آموزش و پرورش به تشریح نظرات کارشناسی خود پرداخت.

منوچهر نظری حسن ختام سخنرانان بخش فوتسال بود که از روند چگونگی استعدادیابی داوری در دنیا صحبت کرد و خاطراتی را نیز در این خصوص از دوران داوری خود نقل کرد که مورد توجه شرکت‌کنندگان در نشست قرار گرفت.

 

حواشی پنل تخصصی استعدادیابی در فوتسال کنگره:

*در شرایطی که به دنبال طولانی شدن پرزنت رئیس کمیته جوانان، مرتضی محصص درصدد کاهش وقت اختصاص یافته به فوتسال بود، صادق درودگر به شدت به وی انتقاد کرد و در حضور تمامی شرکت‌کنندگان اعلام کرد چنانچه یک دقیقه از وقت فوتسال کاسته شود به نشانه اعتراض جلسه را ترک خواهد کرد. این پایان بی‌احترامی محصص به فوتسال نبود چراکه دقایقی پس از شروع سخنرانی درودگر، وی با یک عذرخواهی ساده جلسه را به همراه فریدون معینی و شیرازی ترک کرد!

*در شرایطی که انتقاداتی از استعدادیابی در داوری فوتسال و ارتقاء نامتعارف برخی داوران در فوتبال و فوتسال از سوی سخنرانان مطرح شد، فریدون اصفهانیان پای درددل‌ها نشست و در شرایطی که شرکت در این بحث زیاد باب میلش نبود تاکید کرد بیان چنین موضوعاتی شاید احتیاج به بررسی بیشتری داشته باشد و چه بسیار داورانی هستند که بدون داشتن پارتی موفق به کسب درجات بالا و موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی شده‌اند.

*صادق درودگر در تمجید از زحمات منوچهر نظری در دوران داوری و پس از آن در فوتسال گفت که وی به عنوان کمک داور فوتبال فعالیت می‌کرده که تاکسی داشتن یکی از داوران و انجام امور نقلیه شخص رئیس فدراسیون وقت، باعث شده تا حق نظری را خورده و وی را به فوتسال منتقل کنند که جامعه فوتسال از این اتفاق ناراحت به جهت حق‌خوری و خوشحال به خاطر خدمات ارزنده منوچهر نظری به فوتسال است.

*از سوی حاضرین و مسئولان حاضر در نشست پس از ارائه و اعلام خدمات پایگاه خبری فوتسال و پرداختن تخصصی به این رشته و همچنین ایجاد فضایی برای شنیده شدن خواسته‌های جامعه فوتسال تمجید و تقدیر شد.

*با وجودی که از سرمربی تیم‌ملی فوتسال و علی صانعی سرمربی تیم‌ملی زیر ۲۰سال برای شرکت در این پنل دعوت شده بود، اعلام شد که ناظم الشریعه درگیر مصدومیت اخیر کمرش بوده و دیگر مربیان مدعو همچون شمس، شمسایی، خوراکچی و … درگیر تمرینات خود برای شرکت در رقابت‌های این هفته لیگ‌برتر هستند.

*در پایان نشست لوح‌های شرکت در جلسه و مدرک‌هایی از سوی فیفا اعطاء گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.