کد خبر : 105771
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 10:17
-

جاوید:مقابل مس حقمان باخت بود/باخت به قم نقطه تاریک این فصل ما بود/جادو و جنبل را تا این لحظه در فوتسال ندیده‌ام/تیم ما از نظر روحی به شدت به هم ریخته است

جاوید:مقابل مس حقمان باخت بود/باخت به قم نقطه تاریک این فصل ما بود/جادو و جنبل را تا این لحظه در فوتسال ندیده‌ام/تیم ما از نظر روحی به شدت به هم ریخته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید در مورد آخرین وضعیت تیم تأسیسات دریایی و همچنین عملکرد ضعیف این تیم در سه بازی آخر گفت: همانطور که اطلاع دارید ما تا پایان نیم‌فصل عملکرد خوبی داشتیم و قهرمان نیم‌فصل شدیم. متأسفانه از شروع نیم‌فصل دوم سه بازی پشت‌سر هم ما بازی را واگذار کردیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید در مورد آخرین وضعیت تیم تأسیسات دریایی و همچنین عملکرد ضعیف این تیم در سه بازی آخر گفت: همانطور که اطلاع دارید ما تا پایان نیم‌فصل عملکرد خوبی داشتیم و قهرمان نیم‌فصل شدیم. متأسفانه از شروع نیم‌فصل دوم سه بازی پشت‌سر هم ما بازی را واگذار کردیم و امتیاز از دست دادیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم در بازی مقابل مس سونگون لیاقت باخت را داشتیم به این دلیل که مس خیلی بهتر از ما بود و اگر منطقی بخواهیم فکر کنیم حق‌مان واقعاً شکست بود. اما بازی با حفاری حق‌مان شکست نبود و اتفاقات غیرفوتسالی باعث شد که ما سه امتیاز این بازی را از دست دهیم و آن بازی تمام شد و دیگر دوست ندارم در رابطه با این موضوع صحبت کنم.

ملی‌پوش تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت:‌ می‌توانم به جرأت بگویم تنها نقطه تاریک تأسیسات امسال باخت مقابل هیأت فوتبال قم بود درست است این تیم جوان و شایسته بود اما نباید تحت هر شرایطی امتیاز این بازی را از دست می‌دادیم. متأسفانه این شکست ما را از کورس قهرمانی خیلی عقب انداخت و اگر هر وقت از من سؤال کنند و بگویند نقطه تاریک تیم تأسیسات در لیگ ۹۶ و ۹۷ چه بوده به جرأت می‌گویم باخت مقابل هیأت فوتبال قم و واقعاً این شکست برای ما خیلی سخت بود.

جاوید تصریح کرد: در حال حاضر تیم ما از نظر شرایط روحی به هم ریخته است اما مطمئنم تیم تأسیسات با آدم‌های بزرگی همچون وحید شمسایی، رضا ناصری  و… که دارد به روزهای اول خود برگردد. ما بعد از شکست در سومین دیدار خود مقابل هیأت فوتبال تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و خود را برای بازی مقابل مقاومت البرز آماده‌ کرده‌ایم. به هر حال این سه شکست اتفاق افتاده و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم و قطعاً از این هفته با یک ذهنیت جدید لیگ را ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا این حرف صحت دارد که تأسیسات از عمد بازی‌های خود را واگذار می‌کند، گفت: من واقعاً نمی‌دانم چه کسی این صحبت‌ها را می‌کند اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و هر کسی آبروی خودش برایش مهم است. تیم ما بازیکنانی دارد که سال‌ها است در تیم ملی حضور دارند و اصلاً هیچ یک از بازیکنان و کادر فنی این‌ چنین ذهنی ندارد مگر می‌شود تیمی که این همه هزینه کرده خودش ببازد، این حرف اصلاً منطقی نیست و عده‌ای که این حرف‌ها را می‌زنند قصدشان این است که تیم تأسیسات را به حاشیه ببرند.

جاوید افزود: همانطور که پیروزی برای همه است شکست هم برای همه تیم بوده ما در نیم‌فصل دوم قهرمان لیگ بودیم و هنوز هم ناامید نیستیم به این دلیل که ۱۰ بازی دیگر داریم و تلاش خود را می‌کنیم تا مجدداً به کورس قهرمانی برگردیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در فوتسال ما همانند فوتبال جادو و جنبل وجود دارد، گفت:‌من تا این لحظه هنوز چیزی در این مورد نشنیده‌ایم. اتفاقاً همین هفته بود داشتم از تلویزیون یکی از برنامه‌های ورزشی را تماشا می‌کردم که به این موضوع پرداخته بود و برای من خیلی جالب بود که از رسانه ملی چنین چیزی پخش می‌شود. اعتقاد شخصی من براین است افرادی که به دنبال این موضوعات هستند این کار به طور کل و از بیخ و بن اشتباه است. من خودم به شخصه هر زمان که بازی دارم فقط از خدای خودم و ائمه اطهار می‌خواهم کمکم کنند و اصلاً به این چیزها فکر نمی‌کنم و دنبال این موضوعات نیستم و موضوع جادو و جنبل را تا این لحظه در فوتسال ندیده‌ام. هیچ وقت قرار نیست کسی با جادو و جنبل نتیجه را تغییر دهد. نتیجه فقط با حاصل تلاش بازیکنان به دست می‌آید.

بازیکن تیم ملی و تأسیسات دریایی همچنین در پاسخ به سؤالی که آیا تیم فوتسال توان این را دارد و می‌تواند بدون تمرین و هماهنگی در تورنمنت چهارجانبه اصفهان شرکت کند، گفت‌: فکر می‌کنم مسئله خاصی نباشد و این موضوع در سطح دنیا یک موضوع حل شده است. ما اگر نگاهی به بازی‌های تیم‌های ملی اروپایی داشته باشیم می‌بینیم که بازیکنان اروپایی بلافاصله از لیگ و بازی‌های باشگاهی مستقیم در بازی‌های مقدماتی شرکت می‌کنند. من فکر نمی‌کنم این موضوع بتواند برای تیم ملی مشکلی ایجاد کند به این دلیل که اکثر بازیکنان تیم ملی چندین سال است که در کنار هم بازی می‌کند و این موضوعات باعث نمی‌شود انگیزه بازیکنان کم شود و اطمینان دارم مشکلی پیش نمی‌آید و با انگیزه‌ای که در بازیکنان و کادر فنی تیم ملی سراغ دارم آنها قادرند هر کاری را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... یکشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

آقای جاوید اصغر قهرمانی و آقای پری آذر هم از لحاظ کسوت بازیگری هم از لحاظ رزومه کاری از ناصری خیلی بالاتر هستند عجیبه که فقط اسم ناصری رو میاری !!! ناصری نصف این دو بزرگوار هم بین اهالی فوتسال شناخته شده نیست