کد خبر : 105804
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 12:29
-

خبیری:روز به روز شرایط بهتری را پشت سر می‌گذاریم/ پیروزی مقابل آتلیه موقعیت ما را در جدول تثبیت می کند/ جوانگرایی داوری نباید به شکلی باشد که باشگاه‌ها متضرر شوند

خبیری:روز به روز شرایط بهتری را پشت سر می‌گذاریم/ پیروزی مقابل آتلیه موقعیت ما را در جدول تثبیت می کند/ جوانگرایی داوری نباید به شکلی باشد که باشگاه‌ها متضرر شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در خصوص بازی حساس تیمش در برابر آتلیه طهران قم در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از اینکه بازی خانگی خود را مقابل تیم شهرداری ساوه با نتیجه تساوی به پایان رساندیم، می‌دانستیم بازی سختی را با تیم مقاومت قرچک خواهیم‌داشت. بازی در قرچک برای تمامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در خصوص بازی حساس تیمش در برابر آتلیه طهران قم در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از اینکه بازی خانگی خود را مقابل تیم شهرداری ساوه با نتیجه تساوی به پایان رساندیم، می‌دانستیم بازی سختی را با تیم مقاومت قرچک خواهیم‌داشت. بازی در قرچک برای تمامی تیم‌های لیگ برتری دشوار است، حتی گیتی‌پسند و تاسیسات هم در قرچک کارشان گره خورد.
وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی بازیکنان در این بازی با عملکرد فوق‌العاده‌ای که به نمایش گذاشتند، نشان دادند در این فصل از شخصیت بالایی برخوردار هستند و برای موفقیت تیم تا پایان فصل تمام تلاش خود را خواهندکرد. روز به روز شرایط بهتری را پشت سر می‌گذاریم، پیروزی در شهر قرچک از نظر روحی بازیکنان را تقویت کرد.
خبیری در خصوص تقابل تیمش با آتلیه طهران قم گفت: با تیمی بازی داریم که از نظر موقعیت جدول یکی از رقیبان اصلی تیم ما است و قطعا پیروزی در این دیدار به تیم ما کمک خواهد کرد که موقعیت خود را در جدول تثبیت کنیم. آتلیه طهران قم تیمی قدرتمند است که از بازیکنان پرانرژی در ترکیب خود استفاده می‌کند، اما همانند بازی‌های گذشته برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهیم‌شد.
سرمربی تیم فرش‌آرا در خصوص حضور هواداران مشهدی در سالن شهید بهشتی عنوان کرد: هواداران باشگاه فرش‌آرا نشان دادند که بهترین هواداران ایران هستند، انتظار داریم در بازی فردا حضور چشمگیری داشته باشند و به تیم خود کمک کنند.
وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فرداگفت: سعید سروری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم‌داشت، به هیچ عنوان در خصوص این بازیکن ریسک نخواهیم‌کرد،همچنین مصطفی طیبی را به دلیل سه کارت بودن در اختیار نداریم.
وی در پایان در خصوص عملکرد داوران در این فصل عنوان کرد: در این فصل کمیته داوران از نیروهای جوان استفاده کرده ولی این جوانگرایی نباید به شکلی باشد که باشگاه‌ها متضرر شوند، قطعا اگر داوری عملکرد ضعیفی داشته باشد، علاوه بر باشگاهی که متضرر شده، خود داور هم اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد و کار سختی برای بازگشت به کیفیت اولیه دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.