کد خبر : 105947
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 20:51
-

روزپیکر بعد از برد آذرخش: بازیکنانم نسبت به کمک ۳۰۰ میلیونی بدبین شده اند

روزپیکر بعد از برد آذرخش: بازیکنانم نسبت به کمک ۳۰۰ میلیونی بدبین شده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر در گفت‌وگویی بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل هیأت فوتبال استان قم گفت: بازی خوب و سنگینی بود و با توجه به اینکه ما در دو بازی قبلی خود باخته بودیم سعی کردیم که در این بازی بتوانیم پیروز شویم و خدا را شکر در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر در گفت‌وگویی بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل هیأت فوتبال استان قم گفت: بازی خوب و سنگینی بود و با توجه به اینکه ما در دو بازی قبلی خود باخته بودیم سعی کردیم که در این بازی بتوانیم پیروز شویم و خدا را شکر در این دیدار بچه‌ها با انگیزه فراوان توانستند بازی کنند.
وی در ادامه افزود: بعد از اینکه ما گل اول را دریافت کردیم این بچه‌ها به خوبی توانستند به بازی برگردند و علاوه بر جبران گل خورده گل پیروزی‌بخش دوم را هم به ثمر برسانند و خدا را شکر که از میدان پیروز خارج شدیم.
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس عنوان کرد:‌ امروز ما در دفاع خیلی مشکل داشتیم اما روز خوب دروازه‌بان ما بود و وی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را از خود نشان داد. البته نمی‌توان از بازی خوب بازیکنان تیم هیأت فوتبال قم چشم پوشید.
روزپیکر در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی آذرخش با کمک ۳۰۰ میلیونی شورای شهر برطرف شد یا نه، اظهار داشت: هنوز این پول به دست باشگاه نرسیده و همه بازیکنان و کادر فنی نسبت به این موضوع بدبین شده‌اند. البته به گفته مسئولان شورای شهر برای پرداخت این مبلغ باید ابتدا مراحل اداری طی شود و این پول طی چند مرحله قرار است به باشگاه آذرخش تزریق شود. امیدوارم هرچه زودتر این پول به باشگاه پرداخت شود که بچه‌ها بتوانند با انگیزه بیشتری لیگ را ادامه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچک سلطان فوتسال دوشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

ایول مسعود محمدی گلر اول ایران.
دمه مربیه قدرشناس گرم.