کد خبر : 105867
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 12:46
-

شمس:هم کمبود بازیکن داریم و هم لیست جا ندارد/دیدار بسیاری سختی را در پیش رو داریم

شمس:هم کمبود بازیکن داریم و هم لیست جا ندارد/دیدار بسیاری سختی را در پیش رو داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در خصوص دیدار امروز برابر شهروند ساری گفت: دیدار بسیاری سختی را در پیش رو داریم اما نکته قابل توجه برای ادامه دیدارهای تیم در این فصل این است که با کمبود بازیکن مواجه هستیم و لیستمان نیز جای خالی ندارد. حسین شمس درباره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در خصوص دیدار امروز برابر شهروند ساری گفت: دیدار بسیاری سختی را در پیش رو داریم اما نکته قابل توجه برای ادامه دیدارهای تیم در این فصل این است که با کمبود بازیکن مواجه هستیم و لیستمان نیز جای خالی ندارد.

حسین شمس درباره دیدار تیمش در برابر شهروند ساری در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم شهروند ساری از تیم های خوب لیگ به شمار می‌رود و هفته گذشته در حالی که همه دیدارها با یک اختلاف گل به پایان رسیده بود، این تیم بهترین نتیجه هفته را با نتیجه ۵ بر یک رقم زد.

وی افزود: تیم بسیار خوبی در برابر ما قرار گرفته که نفرات بسیار خوبی در این تیم حضور دارند و کاپیتان تیم ملی در کنار دیگر بازیکنان می‌توانند دیدار سختی را برای ما رقم بزنند. مربی این تیم نیز اعلام کرده که برای کسب امتیاز به اصفهان آمده، بازیکنان ما همه تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره شرایط تمرینات این تیم و اینکه آیا تیم به شرایط مد نظر کادر فنی رسیده، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه با کمبود بازیکن رو به رو هستیم و لیست تیم نیز جای خالی ندارد آن شرایط مدنظر را ایجاد نکرده‌ایم، البته با توجه به حضور بازیکنان با کیفیت در تیم کار را دنبال می‌کنیم و امیدوارم با کمبود بازیکن در ادامه مواجه نشویم.

وی تصریح کرد: در حالی که همه تیم‌ها ۲ دروازه بان بزرگسال و یک امید دارند تیم ما ۳ دروازه بان بزرگسال دارد، تیم ما بازیکنان امید با کیفیتی نیز ندارد که به تیم کمک کنند، به تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم دلخوش کرده‌ایم. امیدوارم با این تمرینات بازیکن مصدوم نداشته باشیم و تا پایان فصل با همین بازیکنان ادامه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

جناب شمس اولا که تیم گیتى پسند ١٠ بازیکن جدید و قدیم تیم ملى رو داره دوما شما تا امروز با تیم هاى نیمه دوم جدول آن هم بیشتر در خانه بازى کردید ازبازى تاسیسات معلوم میشه شما با وجود این همه بازیکن تیم ملى چکاره هستید بهتره از کمبود بازیکن صحبت نکنید که همه به حرف شما میخندند!!!

نام ... سه شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

خوب یکی از دروازبانها مثلا کاپیتان چند ساله نیمکت را کنار گذاشته بازیکن بگیرید بعد هم از دوستان خود اقای کشاورز و خوراکچی و لک بپرسید پس ان استعدادهای بومی اصفهان که پرورش دادند کجا پرورش دادند ضمنا در مورد کیفیت بازیکنان امید وقتی میخواهید صحبت کنید با مرد با دانش باشگاه اقای عراقی زاده هماهنگ کنید چون ایشان خیلی پز بازیکنان امید را دادند که به تیم کمک زیادی میکنند !