کد خبر : 105926
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 18:42
-

عقده گشایی تاسیسات،انتقام مس و ادامه بردهای حداقلی گیتی پسند/پارسیان در شیراز ۶تایی شد/یک امتیاز شیرین شهرداری در اهواز/آتلیه در مشهد برد/آذرخش برنده جدال پایین جدولی ها

عقده گشایی تاسیسات،انتقام مس و ادامه بردهای حداقلی گیتی پسند/پارسیان در شیراز ۶تایی شد/یک امتیاز شیرین شهرداری در اهواز/آتلیه در مشهد برد/آذرخش برنده جدال پایین جدولی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد که در مهمترین دیدارها هر سه تیم بالای جدول حریفان خود را شکست دادند. در اصفهان گیتی پسند پس از طی کردن یک بازی کسل کننده در نیمه اول مقابل شهورند ساری در نیمه دوم موفق به زدن دو گل شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد که در مهمترین دیدارها هر سه تیم بالای جدول حریفان خود را شکست دادند.

در اصفهان گیتی پسند پس از طی کردن یک بازی کسل کننده در نیمه اول مقابل شهورند ساری در نیمه دوم موفق به زدن دو گل شد تا شهروندی ها با زدن یک گل به روند پیروزی های گیتی پسند با حداقل اختلاف ادامه بدهند.نکته این بازی اولین گلزنی دانشور برای گیتی پسندی ها بود.

در کرج اما تاسیسات عقده گشایی کرد و با ۸ گل میزبان خود مقاومت را در هم کوبید.ستاره این مدان مهدی جاوید بود که ۵ گل برای تاسیسات به ثمر رساند.

در تبریز هم مس سونگون در ادامه پیروزی های خود مقاومت قرچک را شکست داد تا انتقام شکست دور رفت را هم بگیرد.

ارژن شیراز که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند در خانه خود با نتیجه پرگل ۶ بر یک پارسیان را شکست داد تا نوار موفقیت های خوراکچی و تیمش پاره شود.

حفاری خوزستان و شهرداری ساوه هم در خانه تیم اهوازی به مصاف هم رفتند.حفاری ابتدا با سه گل از مهمان خود پیش افتاد اما در ادامه شاگردان لک هر سه گل را جبران کردند تا شهرداری یک امتیاز ارزشمند از حفاری بگیرد.

تیم های هیات فوتبال قم و آذرخش بندرعباس نیز در قم و از ساعت ۱۶/۳۰ با هم روبرو شدند.در نیمه اول آذرخش با یک گل به رختکن رفت اما تیم قمی در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.با این حال این پایان کار نبود و آذرخشی ها موفق شدند یکبار دیگر از میزبان خود پیش بیفتند و درنهایت بازی با همین نتیجه خاتمه بافت تا هیات فوتبال هم بعد از دو برد در خانه ببازد.

در آخرین بازی این هفته هم تیمهای فرش آرای مشهد و آتلیه طهران قم با هم روبرو شدند.این بازی با گل زودهنگام مشهدی ها آغاز شد اما در ادامه آتلیه عملکرد بهتری ارائه داد و با سه گل پیش افتاد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر- دوشنبه ۲۲ آبان
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه 
۱۶ گیتی پسند ۲-شهروند یک نتیجه نهایی گیتی:دانشور-اسماعیل پور/شهروند:طاها مرتضوی
۱۶ ارژن۶-پارسیان شهرقدس یک نتیجه نهایی ارژن:جعفرنجفی(۲)-مصطفی فخری-محمدبیضایی نژاد-سجادبندی سعدی-بابک سهرابی/پارسیان:شهرام شریف زاده
۱۶ حفاری ۳- شهرداری ساوه ۳ نتیجه نهایی حفاری:فرهادتوکلی-بهزاد عظیمی-پیمان حفیظی/شهرداری:وحید شفیعی(۲)-مهدی کریمی
۱۶ مقاومت البرز یک-تاسیسات ۸ نتیجه نهایی مقاومت:احسان سهیلی مقدم/تاسیسات:وحیدشمسایی(۲)-مهدی جاوید(۵)-مجید حاجی بنده
۱۶ مس ۷- مقاومت قرچک یک نتیجه نهایی مس:فرهادفخیم(۳)-مرتضی عزتی-حمیداحمدی-داوود تاج بخش-دیگو/مقاومت:محمدزنگی
۱۶:۳۰ هیات فوتبال یک-آذرخش ۲ نتیجه نهایی هیات:محمد فتخانی/آذرخش:میلاد چراغی-میثم برمشوری
۱۷  فرش آرا یک-آتلیه قم ۳ نتیجه نهایی فرش:حامد عبدالهی/آتلیه:سیدعلی حسینی-مهران رضاپور-محسن بخشی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.