کد خبر : 105940
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 20:23
-

مصدومیت بازیکن حفاری قبل از شروع بازی!/ بازهم دردسرسازی توسط پشت نیمکت نشین ها

مصدومیت بازیکن حفاری قبل از شروع بازی!/ بازهم دردسرسازی توسط پشت نیمکت نشین ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران تیم های فوتسال ملی حفاری ایران و شهرداری ساوه امروز ساعت ۱۶ در سالن نفت اهواز  به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ی ۳ بر ۳ مساوی به پایان رسید. قبل از شروع بازی به احترام هموطنان زلزله زده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران تیم های فوتسال ملی حفاری ایران و شهرداری ساوه امروز ساعت ۱۶ در سالن نفت اهواز  به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ی ۳ بر ۳ مساوی به پایان رسید.
قبل از شروع بازی به احترام هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه یک دقیقه سکوت اعلام شد.
شهاب طالبی هنگام گرم کردن قبل از بازی با آسیب دیدگی جزئی روبرو شد؛ علاسوند نیز ریسک نکرد و در این بازی از او استفاده نکرد. همچنین علیرضا بهلولی به مانند چند هفته قبل جایی در لیست ۱۲ نفره حفاری نداشت.
بازی با برتری حفاری شروع شد و این تیم خیلی زود برتری خود را دیکته کرد. روی پاس حسین فهیمی، توکلی به زیبایی توپ را از بین پاهای مهدی مصطفایی وارد دروازه کرد.
تنها دقایقی از گل توکلی گذشته بود که باز هم فهیمی پس از حرکتی زیبا عظیمی را در مقابل دروازه خالی شهرداری قرار داد تا عظیمی با ضربه ای دقیق حفاری را دو بر صفر از مهمان خود پیش بیاندازد.
شهرداری ساوه پس از این نتیجه به خود آمد و چند موقعیت را روی دروازه حفاری ایجاد کرد که با بی دقتی بازیکنان به هدر رفتند.
پرتاب دست زیبای سجاد بابایی، پیمان حفیظی را تک به تک کرد و او با ضربه ای چیپ اختلاف را به ۳ گل رساند.
پس از این گل شهرداری ساوه روی اشتباه بازیکنان حفاری با شوت بسیار زیبای وحید شفیعی توانست اختلاف را به دو گل برساند.
نیمه ی اول این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود حفاری به پایان رسید.
نیمه دوم شهرداری ساوه متفاوت ظاهر شد و دست به پرس تمام زمین زد، تا جایی که آن ها موقعیت های بسیاری نیز به دست آوردند که با بی دقتی بازیکنان و سیو های بابایی از دست میرفتند.
پرس بازیکنان شهرداری جواب داد و آن ها باز هم توسط شفیعی به گل دوم رسیدند. بازی خوب بازیکنان شهرداری ادامه داشت تا جایی که این بار با شوت سرکش مهدی کریمی بازی را مساوی کردند. دقایق بعد از تساوی بود که حفاری دست به بازی کاملا هجومی زد.
تنش در بازی زمانی انجام گرفت که وطن خواه در موقعیتی تک به تک بر روی حفیظی مرتکب خطا شد، این خطا باعث اعتراض شدید بازیکنان شهرداری و رضا لک به داور بازی شد، این اعتراضات صدای هواداران اهوازی را در آورد و تماشاگرانی که پشت نیمکت تیم شهرداری نشسته بودند شروع به فحاشی به لک کردند. نیروی انتظامی و نماینده فدراسیون از آن ها خواست که آرامش خود را حفظ کنند تا بازی از سر گرفته شود.

ویدئویی از این لحظات پرالتهاب را در ادامه ببینید:


بازی پس از دقایقی توقف از سرگرفته شد.
تیم فوتسال حفاری از دو دقیقه مانده به پایان روی به بازی پاور پلی آورد که در این امر نیز موفق نبود و سرانجام بازی با همان نتیجه ۳ بر ۳ مساوی به پایان رسید تا لک و تیم جوانش یک امتیاز را از تیم آماده و سر حال حفاری بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

حفاری وارد حاشیه ی مدیرعامل شد پول که نمیدن بلد نیستن حرفه ای رفتارکنند نتیجه هم نخواهند گرفت تا الان هم دمشون گرم بازیکنان و کادر تیم

رسول دوشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

واقعا اونهایی که پارسال از رضالک انتقاد میکردن باید بیان ببینن که چطور با یه تیم بدون مهره و با چهار پنج تا جوون چطور تیم های بالایی رو زمین گیر میکنه.
خدایی کدوم مربی رو میشناسید که انقدر به خودش و کارش اعتماد داشته باشه که بعد از قهرمان کردن یه تیم بیاد هدایته تیمی رو قبول کنه که کاندیده سقوطه و هیچ بازیکنی نداره
خیلی از مربیایه پر ادعا تا به حال هدایت یه تیم میانه جدولی هم قبول نکردن تا نشون بدن بار فنیشون چقدره