کد خبر : 105975
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 8:54
-

اسماعیل‌پور :باید در دیدارهای آینده تفاضل گلمان را افزایش دهیم

اسماعیل‌پور :باید در دیدارهای آینده تفاضل گلمان را افزایش دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: درباره حرکت دروازه‌بان شهروند ساری نمی‌توانم نظر بدهم و کارشناسان داوری باید در ارتباط با این صحنه نظر بدهند. احمد اسماعیل‌پور پس از پیروزی تیمش در برابر شهروند ساری در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور درباره این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: درباره حرکت دروازه‌بان شهروند ساری نمی‌توانم نظر بدهم و کارشناسان داوری باید در ارتباط با این صحنه نظر بدهند.
احمد اسماعیل‌پور پس از پیروزی تیمش در برابر شهروند ساری در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور درباره این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود و حریفمان از تیم‌های ریشه‌دار لیگ است و بازیکنان ملی پوش جدید و قدیمی را در خود جای داده است.

وی افزود: شهروند ساری بسیار خوب دفاع کرد اما حق ما در این دیدار ۳ امتیاز بود و خوشبختانه توانستیم با ۲ گلی که به ثمر رساندیم پیروز میدان شویم اما در دیدار آینده باید عملکرد بهتری داشته باشیم تا تفاضل گلمان نیز افزایش یابد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره عملکرد داوران در این دیدار خاطرنشان کرد: عملکرد داور در مجموع خوب بود و صحنه آن‌چنانی در بازی وجود نداشت و در ارتباط با حرکت دروازه‌بان شهروند ساری کارشناسان باید قضاوت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.