کد خبر : 106109
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 14:21
دسته‌بندی نشده
-

دروازه‌بان مس سنگون در نقش فردین!/ ناظر بازی کارت مربی مس را ضبط کرد

دروازه‌بان مس سنگون در نقش فردین!/ ناظر بازی کارت مربی مس را ضبط کرد
ديدار تيم‌هاي مس سنگون ورزقان و مقاومت قرچك كه به شدت پر گل از آب درآمد با حواشي‌اي نيز همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مس سونگون ورزقان این هفته در ادامه پیروزی‌های خود مقاومت قرچک را شکست داد تا انتقام شکست دور رفت را هم بگیرد؛ دیداری که ۸ گل در برداشت و سهم تیم میزبان در این میان ۷ گل بود.

در این بازی که به خاطر نبود آمبولانس با ۱۴دقیقه تاخیر آغاز می‌شد، پیش از شروع بازی سعید مومنی دروازه‌بان ذخیره مس پس از اینکه متوجه پاسخ منفی پزشک تیمش به درخواست اسپری از سوی بازیکن مقاومت شد بلافاصله در نقش دکتر حاضر شد و با برداشتن اسپری پزشک مس مشغول درمان امین مجیدی‌پور بازیکن مقاومت قرچک شد تا فردین سالن پورشریفی شود.

در این دیدار که بازی بسیار درگیرانه بین بازیکنان دو تیم در جریان بود، در دقایق ابتدایی چند درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم اتفاق افتاد که با وساطت مجتبی نصیری‌نیا سنگربان مقاومت ختم به خیر شد؛ حمید پورجاوید بازیکن سابق مس محور اصلی این درگیری‌ها بود.

تماشاگران هم از حواشی این بازی پرگل بی نصیب نبودند تا جایی که علی رهنما در صحنه‌ای با یکی از تماشاگران حاضر در سالن درگیری لفظی پیدا کرد و رضا زرخانلی نیز در صحنه‌ای جالب از بازی در اعتراض به دفاع کردن تیمش رو به تماشاگران از عدم تحرک لازم و نگاه کردن بازیکنانش در زمین گله کرد.

در حالی که این بازی نزدیک ۵۰۰نفر تماشاگر داشت، قاسمی سرپرست مقاومت به خاطر اخراج در بازی قبلی و بلو بازیکن برزیلی مس از روی سکوها تماشاگر این بازی بودند. مراسم قرعه‌کشی‌ای نیز در بین دو نیمه میان حاضران در سالن صورت گرفت.

پیش از شروع بازی نیز یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه‌ای برای روح وحید فرهنگی شهید مدافع حرم و جانباختگان زلزله کرمانشاه صورت گرفت و دو بنر مجزا برای این شهید و جانباختگان زلزله از سوی مسی‌ها در سالن نصب شده بود.

در سکوی تماشاگران در این بازی نیز در بین دو نیمه نیز درگیری‌ای بین چند تماشاگر اتفاق افتاد که با دخالت نیروی انتظامی پایان یافت.

در شرایطی که تیم داوری تلاش زیادی برای کنترل بازی داشت، ناظر بازی از اعتراض‌های مکرر مربی مس ناراحت بود و تذکر سختی به وی داد و از میان کارت‌های مسی‌ها کارت این مربی را جدا و ضبط کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.