کد خبر : 106072
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 11:53
دسته‌بندی نشده
-

هیات فوتبال قم و روی دیگر سکه جوانگرایی/ نخلستان این بار برای هیات فوتبال خرما نداشت

هیات فوتبال قم و روی دیگر سکه جوانگرایی/ نخلستان این بار برای هیات فوتبال خرما نداشت
در شرايطي كه مهدي غياثي دست به جوانگرايي پر تعداد در هيات فوتبال قم زده است اين بار روي ديگر سكه جوانگرايي نصيب اين مربي باسابقه قمي شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار ۲ تیم هیات فوتبال قم و آذرخش بندرعباس عصر دیروز در قم برگزار شد. در این بازی کم تماشاگر با شروع مسابقه تیم آذرخش بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از چند موقعیت توانست گل اول را به ثمر برساند.

بعد از گل تیم میهمان یاران جوان غیاثی که این هفته‌های اخیر را با  نتایج درخشان پشت سر گذاشته‌اند، سعی در رسیدن به گل تساوی داشتند اما نیمه نخست با تک گل بندری‌ها به پایان رسید.

در نیمه‌دوم این دیدار بازیکنان آذرخش در لاک دفاعی بودند و مسعود محمدی در چندین صحنه واکنش‌های دیدنی انجام داد ولی در ۵دقیقه به پایان بازی توسط بازیکن جوان قمی‌ها تسلیم شد تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.

بعد از گل مساوی بازیکنان آذرخش در یک ضد حمله و با ضربه دیدنی برمشوری به گل دوم هم رسیدند و بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود بندری‌ها به پایان رسید تا این بار سالن نخلستان برای شاگردان جوان مهدی غیاثی خرما نداشته باشد.

 

حواشی بازی:

*تیم هیات فوتبال قم مانند ۲هفته گذشته، سالن نخلستان را میزبان بازی خود انتخاب کرده بود که هواداران این تیم نسبت به میزبانی در سالن نخلستان که واقع در کمربندی قم و مسیری سخت و دور از شهر است به شدت اعتراض کردند.

*این بازی به علت نبود نیروی انتظامی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

*جمعیت بسیار کم و چیزی حدود ۲۰۰ نفر از بازی استقبال کرده بودند.

*قمی‌ها در ۳۰ ثانیه پایانی از روش پاورپلی استفاده کردند که مورد انتقاد قرار گرفت.

*علی حسن‌پور سنگربان جوان تیم هیات فوتبال که هفته‌های گذشته عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود؛ با بی‌دقتی و ضربات پای ضعیف در این بازی مورد اعتراض کادر فنی قرار گرفت چراکه در این بازی بی‌تجربگی و کم دقتی بزرگترین نقطه ضعف هیات فوتبال شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچک سلطان فوتسال سه شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

ایول مسعود محمدی گلر نامبر وان ایران