کد خبر : 106158
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 17:17
-

عزیزی:باخت به ارژن را فراموش کردیم/باید فرش آرا را در خانه شکست دهیم تا وضعیتمان بهتر شود

عزیزی:باخت به ارژن را فراموش کردیم/باید فرش آرا را در خانه شکست دهیم تا وضعیتمان بهتر شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد عزیزی کاپیتان تیم پارسیان شهر قدس در مورد شکست تیمش مقابل ارژن گفت: واقعیت این است که از لحاظ ذهنی برای این بازی آماده نبودیم و در شرایط خوبی قرار نداشتیم.البته پاورپلی ای که کردیم باعث شد با این اختلاف ببازیم. عزیزی با بیان اینکه تیمش باخت به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد عزیزی کاپیتان تیم پارسیان شهر قدس در مورد شکست تیمش مقابل ارژن گفت: واقعیت این است که از لحاظ ذهنی برای این بازی آماده نبودیم و در شرایط خوبی قرار نداشتیم.البته پاورپلی ای که کردیم باعث شد با این اختلاف ببازیم.

عزیزی با بیان اینکه تیمش باخت به ارژن را فراموش کرده تصریح کرد: تمرینات خود را ادامه می دهیم تا از لحاظ فنی آماده شویم و از لحاظ روحی نیز آماده بازی شویم. فرش آرا تیم خوبی است اما ما در خانه خودمان بازی داریم و باید این بازی را ببریم تا شرایط بهتری پیدا کنیم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا با تغییرات صورت گرفته تیم در لیگ برتر می ماند یا نه اذعان داشت:با وجود مربی زبده ای مثل آقای خوراکچی و تیم یکدلی که داریم مسلما در لیگ برتر می مانیم.خوشبختانه بازیکنای که به تیم اضافه شدند به هماهنگی خوبی با سایر بازیکنان رسیده اند و هر چه زمان بگذرد تیم بهتر می شود تا در ادامه با نتیجه خوب رتبه های بهتری هم در جدول پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.