کد خبر : 106152
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 17:03
-

ملکی:نفت با حمایت تماشاگرانش فشار زیادی بر روی دروازه ما وارد کرد

ملکی:نفت با حمایت تماشاگرانش فشار زیادی بر روی دروازه ما وارد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مربی تیم شهرداری رشت نیز در خصوص دیدار تیمش با نفت گفت:نتیجه گرفتن از تیم پالایش نفت در آبادان بسیار سخت است و ما توانایی این مهم را نداشتیم. سعیده ملکی اظهار کرد: تیم پالایش نفت آبادان در این فصل شانس بالایی برای قهرمانی دارد و طبیعی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مربی تیم شهرداری رشت نیز در خصوص دیدار تیمش با نفت گفت:نتیجه گرفتن از تیم پالایش نفت در آبادان بسیار سخت است و ما توانایی این مهم را نداشتیم.
سعیده ملکی اظهار کرد: تیم پالایش نفت آبادان در این فصل شانس بالایی برای قهرمانی دارد و طبیعی است که در خانه خود به حریفانش امتیازی ندهد.
وی افزود: نقاط قوت تیم پالایش نفت را شناسایی کرده بودیم و در نیمه اول تا حدود بسیار زیادی موفق به کنترل بازیکنان کلیدی این تیم شدیم.
ملکی ادامه داد: در نیمه دوم تیم پالایش نفت فشار زیادی با حمایت تماشاگرانش بر روی دروازه ما وارد کرد و بچه های ما انگیزه خود را از دست دادند.
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان صبح چهارشنبه از هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور موفق شد با نتیجه ۶ بر یک میهمانش شهرداری رشت را از پیش رو بردارد و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.