کد خبر : 106131
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 10:10
-

نظری: برد مقابل مقاومت کمک می‌کند تا به مسابقات برگردیم/ در ۹ هفته پیش‌رو ممکن است هر اتفاقی بیفتد

نظری: برد مقابل مقاومت کمک می‌کند تا به مسابقات برگردیم/ در ۹ هفته پیش‌رو ممکن است هر اتفاقی بیفتد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره پیروزی ۸ بر یک تیم تأسیسات دریایی مقابل مقاومت البرز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی سختی بود. ما سه هفته متوالی بدشانسی آوردیم،‌ اما پیروزی برابر مقاومت کمک می‌کند تا به مسابقات برگردیم. تیم مقاومت همیشه در زمین‌ خودش سختکوش است، اما خوشبختانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره پیروزی ۸ بر یک تیم تأسیسات دریایی مقابل مقاومت البرز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی سختی بود. ما سه هفته متوالی بدشانسی آوردیم،‌ اما پیروزی برابر مقاومت کمک می‌کند تا به مسابقات برگردیم. تیم مقاومت همیشه در زمین‌ خودش سختکوش است، اما خوشبختانه ما مقتدرانه و به راحتی توانستیم این تیم را شکست دهیم. به نظرم بازیکنان ما هم در این بازی به خودشان آمده بودند و توانستند بازی خوبی انجام دهند.

«با توجه به اختلاف هشت امتیازی با تیم مس سونگون، آیا بازهم به قهرمانی امیدوارید؟»، وی در پاسخ به این پرسش، گفت: انسان به امید زنده است. قبول دارم ما در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم و تا حدی از قهرمانی دور شده‌ایم، اما هنوز ناامید نیستیم. ۹ هفته از مسابقات باقی مانده است و امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.