کد خبر : 106298
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1396 - 19:54
دسته‌بندی نشده
-

افشای دلیل استعفای سرمربی رعد مشهد/ رمضانی: برخی بازیکنان از رفتنم خوشحالی کردند

افشای دلیل استعفای سرمربی رعد مشهد/ رمضانی: برخی بازیکنان از رفتنم خوشحالی کردند
محسن رمضانی سرمربی مستعفی تیم رعد پدافند مشهد پرده از راز استعفای ناگهانی خود برداشت.

محسن رمضانی سرمربی مستعفی تیم رعد پدافند مشهد در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران پرده از راز استعفای ناگهانی خود در شب قبل از بازی تیمش برداشت.
هم اکنون می توانید این گفتگو را بخوانید:
ابتدا در مورد اتفاقی که منجر به جدایی شما از تیم شد، بگویید؟
مشکلات و اختلاف نظرهایی که از ابتدای فصل با آقای قاسمی(سرپرست تیم) داشتیم در مسابقات چهار جانبه سرخس به اوج رسید و درنهایت باعث شد شب قبل از بازی با ساکاسقز تصمیم به استعفا بگیرم.
استعفای خودتان را به چه کسی دادید و آیا با آن موافقت شد؟
بنده همانطور که عرض کردم قبل از مسابقه استعفا دادم و این استعفا را به شخص آقای قاسمی تحویل دادم. ایشان هم موافقت کردند اما بعد از بازی از طرف مدیریت باشگاه با من تماس گرفته شد و قرار شد جلسه ای را شنبه برگزار کنیم تا دلایل استعفایم را توضیح بدهم.
چرا قبل از استعفا، جلسه ای با مدیریت  برگزار نشد؟ آیا این استعفا، تبلیغ رسانه ای بود؟
ما از ابتدا تیم را با آقای قاسمی سرپرست تیم بستیم و بخاطر رفاقتی که بین ما وجود داشت، ترجیح دادم خودم را زودتر کنار بکشم.
مشکل اصلی شما و آقای قاسمی چه بود؟
متاسفانه ایشان وظایف اصلی خودش را فراموش کرده است و در کار فنی که مربوط به من است دخالت میکند. ایشان حتی در ارنج و تعویض ها هم دوست دارد نظرش اعمال شود؛ ابتدای فصل دو بازیکن را ایشان با نظر خودش به این تیم اضافه کرد و من بخاطر احترام و البته اعتمادی که به این شخص داشتم موافقت کردم ولی در ادامه مسیر وقتی دیدم مخالفت ها و دخالت های ایشان باعث تشنج تیم می شود دیگر حاضر به سکوت نبودم و استعفا دادم.
آیا امکان بازگشت شما بعد از جلسه ی روز شنبه وجود دارد؟
ابتدا باید با مدیرعامل صحبت کنم زیرا من خواستار این هستم وظایف مشخص شود و آقای قاسمی فقط در حیطه وظایف خودش رفتار کند و مسائل فنی کامل به بنده واگذار شود. زیرا من نتایج بدی نگرفته ام تا به اینجا.
آیا با جدایی شما از کادر فنی و بازیکنان کسی از این مجموعه جدا خواهد شد؟
برای من موفقیت این مجموعه مهم هست و اگر هم نباشم باز هم آرزوی موفقیت میکنم زیرا متعلق به شهرم است بنابراین توقعی ندارم که بازیکنان و کادر فنی از این تیم جدا شود زیرا با این اتفاق به مجموعه لطمه زده می شود. هرچند که دستیارهایی که من برای این تیم انتخاب کردم، اعلام کردند حاضر به همکاری با باشگاه نیستند.
و صحبت پایانی؟
در آخر گله ای از تعداد خیلی کمی از بازیکنان تیم دارم که پس از شنیدن خبر استعفای من خوشحالی کردند. نام آنها را نم یبرم ولی باید عرض کنم که من بخاطر پایمال نشدن حقوق آنها استعفا دادم تا حقی از بازیکنانی که از لحاظ فنی شرایط بهتر و مطلوب تری دارند ضایع نشود؛ من سال ها سالم در فوتسال کار کرده ام و در این قضیه بسیار ادعا دارم چرا که اعتقاد دارم فوتسال پاک مهمتر از هر عنوان و مدالی است؛ در آخر از شما و تمام همکارانتان در پایگاه خبری فوتسال ممنونم که اخبار مربوط به تمام تیم ها را پوشش می دهید و در راه شفاف سازی قدم برمی دارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

اقای عزیز میامدی اصفهان متوجه میشدی بعد از تغییر علی افضل که البته خودش هم مقصر بود چند نفر توی تیم خوشحال بودند همچنین افرادی که بعد شدند کادر تیم چقدر خوشحال بودند که کارهایشان بالاخره نتیجه داد!

ناشناس شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱:۴۹

کجای فوتسال بودی؟؟؟

نام ... شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

جای نبوده آقای رمضانی ولی پاک کارمیکنه

محمد شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱:۵۰

کجای فوتسال بودی??

نام ... شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

فعلا آقای رمضانی لیگ یک کشور وبدون ادعا وپاک

ناشناس سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

خداکنه همه مثل آقای رمضانی باشن شک نکنید موفق میشه مهم نیست کجابوده مهم اینه که الان هست وازسه بازی که بوده ۷ امتیاز گرفته

ناشناس سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

خداکنه همه مثل آقای رمضانی باشن شک نکنید موفق میشه

ناشناس چهارشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

محسن جان چقد خوشحال شدم فهمیدم سرمربی رعد پدافند شدی با این پاکی و پشتکاری که ازت دیدم مطمئنم به جاهای بالاتر ان شاءالله تیم ملی هم میرسی که افتخارش برا منه دوستت محمد کشاورزی