کد خبر : 106277
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1396 - 19:36
-

سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ در برگزاری مسابقات رده پایه

سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ در برگزاری مسابقات رده پایه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، همه ساله با رسیدن فصل بهار صدای زنگ برگزاری مسابقات فوتسال رده پایه کشور به گوش می‌رسد. مسابقاتی که انگیزه پیشرفت در بین مربیان و بازیکنان را دو چندان می‌کند بطوریکه این مسابقات تا اواخر تابستان نیز به طول می‌انجامد. مسابقاتی که لذت بردن از تعطیلات تابستان را برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، همه ساله با رسیدن فصل بهار صدای زنگ برگزاری مسابقات فوتسال رده پایه کشور به گوش می‌رسد. مسابقاتی که انگیزه پیشرفت در بین مربیان و بازیکنان را دو چندان می‌کند بطوریکه این مسابقات تا اواخر تابستان نیز به طول می‌انجامد. مسابقاتی که لذت بردن از تعطیلات تابستان را برای اکثر ورزشکاران و خانواده آنان تلخ می‌کند اما در سوی مقابل قضیه متاسفانه این مسابقات نه تنها هیچ بازخوردی نداشته، بلکه از طرفی باعث سرخوردگی و بعضا کناره گیری مربیان و بازیکنان از شرکت در این مسابقات نیز می‌شود که جای تاسف دارد. مسابقاتی که هیچگاه طبق تقویم برگزار نمی‌شود و فقط باعث افزایش حساب بانکی فدراسیون می‌شود! امسال نیز همگان شاهد بودند که اکثر تیم‌های شرکت کننده در مرحله اول مسابقات انصراف دادند تا اوج بی‌نظمی در برگزاری این رده به چشم بخورد. مسابقاتی که در بدترین حالت انتظار می‌رود حداقل دو بازیکن به تیم‌های لیگ برتری معرفی شوند اما افسوس که نه تنها چنین اتفاقی نمی افتد بلکه حتی برنامه مرحله پایانی این مسابقات نیز مشخص نشده است!

از گوشه و کنار شهرهای کشور عزیزمان صدای مربیان زحمتکشی به گوش می‌رسد که هنوز مسابقات مرحله دوم نونهالان کشوری آن برگزار نشده و هیچ مسئولی جواب گوی آن نیست!

مربیانی که زیر بار فشار والدین بازیکنان نای جواب دادن را ندارند، براستی اگر قرار بود مرحله دوم این مسابقات برگزار نشود چرا باید تیمهای شرکت کننده در این وضع بد اقتصادی و نبود اسپانسر مبلغ ۵ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز نمایند؟! براستی در سازمان لیگ فوتسال شخصی به عنوان مسئول برگزاری رده های پایه وجود دارد یا همه مسئولیت بر دوش رئیس سازمان می باشد که اگر اینگونه باشد که ظاهرا نیز هست، یادآور ضرب‌المثلی معروف شویم که با یک دست چند هندوانه را نمی توان برداشت!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.