کد خبر : 106302
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1396 - 20:26
-

شمس: شمسایی باید به تیم ملی دعوت شود/ نمی دانم کفاشیان چرا با او لجبازی می کند/ وحید از من هم جلو زده است!

شمس: شمسایی باید به تیم ملی دعوت شود/ نمی دانم کفاشیان چرا با او لجبازی می کند/ وحید از من هم جلو زده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس  با اشاره به دعوت شدن فالکائو به تیم ملی برزیل و به خطر افتادن رکورد وحید شمسایی خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم کفاشیان و مسئولان کمیته فوتسال چرا با شمسایی و رکوردش لجبازی می‌کنند. من چند سال است دارم مرتب این موضوع را می‌گویم ولی ترتیب اثر داده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس  با اشاره به دعوت شدن فالکائو به تیم ملی برزیل و به خطر افتادن رکورد وحید شمسایی خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم کفاشیان و مسئولان کمیته فوتسال چرا با شمسایی و رکوردش لجبازی می‌کنند. من چند سال است دارم مرتب این موضوع را می‌گویم ولی ترتیب اثر داده نمی‌شود. رکورد شمسایی یک رکورد ملی است و مربوط به شخص او نیست و باید حفظ شود. ما در آذر ماه ۴ دیدار تدارکاتی بین المللی داریم که فرصت خوبی است شمسایی دعوت شود و رکوردش را بالا ببرد. آمار گلزنی او در لیگ برتر را نگاه کنید می‌فهمید هنوز می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. او در هر بازی می‌تواند ۵ دقیقه بازی کند و گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

شمس در خصوص شرایط گیتی‌پسند و ۴ پیروزی پیاپی پس از روی کار آمدنش اظهار داشت: شرایط تیم بسیار عالی است و با ۴ پیروزی پیاپی در نیم فصل دوم توانستیم یک پله به صدر جدول نزدیک شویم و در حال حاضر هم صدر جدول و فاصله ۴ امتیازی با مس سونگون را هدف گرفته‌ایم تا با پر کردن این فاصله بتوانیم صدر را پس بگیریم و گیتی‌پسند در فصل جاری هم قهرمان شود. صدر در صد هدف ما قهرمانی است و به چیزی جز این فکر نمی‌کنیم.

وی در مورد دیدار با تاسیسات دریایی در هفته هجدهم گفت: این دیدار حساسیت خاصی برای ما ندارد و مثل سایر بازی‌ها ۳ امتیاز دارد ولی تاسیسات حریف سختی برای ما خواهد بود چرا که یک مربی خوب مثل شمسایی روی نیمکت دارد که توانسته تیم خوبی بسازد و قطعاً کار سختی خواهیم داشت ولی تلاش می‌کنیم با هر ۳ امتیاز از بازی خارج شویم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد گذشته پرفراز و نشیبش با شمسایی هم عنوان کرد: وحید شاگرد من بوده است ولی شاگردی است که از استادش جلو زده است و با ۳ قهرمانی در ۴ فصل توانایی خودش را در مربیگری به رخ همه کشیده است و یک سرمایه برای فوتسال ما محسوب می‌شود که در آینده می‌تواند تا سال‌های سال سرمربی خوبی برای تیم ملی باشد. من در مقابل شمسایی ادعایی ندارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۵۶

شما لطفا تو کار تیم ملی دخالت نکن شمسایی هم شرایط حضور در تیم ملی رو نداره

نام ... یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

سلام ببخشید اگه حسین آقا در مورد تیم ملی نظر نده کی باید بده
میخوای بسپاریم به شما

نام یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

شمس تو بهتره به گیتى پسند فکر کنى که قهرمان بشه وگرنه این تیم تا الان تمام بازى هاى راحت رو انجام داده و حضورت اصلا نیازى نبوده است!!

امیرگودرزی یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

اگر شمسایی دعوت نشه خیانت بزرگی به فوتسال ایران شده، ما آقای گلی فوتبال. و فوتسال رو با هم میخایم. خواهش میکنیم شخصی برخورد نکنید موضوع ملی.

نام یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

چرا زمانی که شمسایی به تیم ملی پشت کرد ساکت بودید ؟؟!! خیانت اونه که بازیکن به تیم ملی کشورش پشت کنه