کد خبر : 106316
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 10:39
-

شریف زاده:باید از بازی با ارژن درس بگیریم/فرش آرا از لحاظ مدیریت و بازیکن یکی از تیم های خوب لیگ است

شریف زاده:باید از بازی با ارژن درس بگیریم/فرش آرا از لحاظ مدیریت و بازیکن یکی از تیم های خوب لیگ است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام شریف زاده بازیکن گلزن تیم پارسیان شهرقدس در مورد شکست تیمش از ارژن شیراز گفت: ما قبل بازی با ارژن هفته خوبی را سپری کرده بودیم. تمرین های خوبی انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم ولی با آغاز بازی خیلی ضعیف بودیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام شریف زاده بازیکن گلزن تیم پارسیان شهرقدس در مورد شکست تیمش از ارژن شیراز گفت: ما قبل بازی با ارژن هفته خوبی را سپری کرده بودیم. تمرین های خوبی انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم ولی با آغاز بازی خیلی ضعیف بودیم و همه در حد و اندازه های خودمان نبودیم و خیلی بد بازی کردیم ولی ارژن خوب کار کرد و مزد بازی خوب خودش را گرفت.

شریف زاده افزود: ما باید از این باخت درس بگیریم و در بازیهای بعد جبران کنیم. این هفته هم با تیمی بازی داریم که هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ بازیکن یکی از تیم خوب لیگ هستن ولی ما هم دست کمی از آنها نداریم و با در اختیار داشتن مربی خوب و بازیکنانی که داریم برای ۳ امتیاز به میدان می رویم و با حمایت مدیریت باشگاه و هواداران انشالله به این مهم دست پیدا کنیم و ۳ امتیاز بازی خانگی را از آن خود می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.