کد خبر : 106333
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 13:31
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: دعوت از شمسایی به من مربوط نیست/ امیدوارم لطفی روز به‌روز پیشرفت کند

ناظم‌الشریعه: دعوت از شمسایی به من مربوط نیست/ امیدوارم لطفی روز به‌روز پیشرفت کند
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نامزدی دو فوتسالیست کشورمان را در بخش برترین سال ۲۰۱۷ آسیا را افتخاری برای ورزش ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ محمد ناظم‌الشریعه درباره نامزدی علی اصغر حسن‌زاده و توحید لطفی در بخش برترین فوتسالیست‌های سال آسیا اظهار داشت: خدا را بابت این اتفاق شکر می‌کنم و این بهترین خبری بود که می‌شد به من داد. همه بازیکنان ما خوب هستند،‌ اما زمانی که این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم. کاندیدا شدن دو نفر از کشورمان، باعث سرافرازی تمام ورزش ایران است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تصور کاندیدا شدن توحید لطفی را می‌کرد؟» گفت: بله، لطفی بهترین بازیکن رده سنی المپیک آسیا شده و بازیکن بسیار خوبی است، امیدوارم این بازیکن به لحاظ فنی روز به روز پیشرفت کند.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه شانس کدام یک از این دو بازیکن را برای کسب عنوان برترین بازیکن سال آسیا بیشتر می‌داند، تصریح کرد: من که دوست دارم هر دو نفر برترین بازیکن شوند! اما حسن‌زاده برند فوتسال آسیا است و بار اولی هم نیست که به این جایگاه می‌رسد. فکر می‌کنم شانس این بازیکن بیشتر از گزینه‌های دیگر باشد.

ناظم‌الشریعه درباره حضور مجدد فالکائو در تیم ملی برزیل و اینکه آیا امکان دارد وحید شمسایی هم دوباره به تیم ملی ایران دعوت شود تا از رکورد آقای گلی خود در جهان دفاع کند، خاطرنشان کرد:‌ این بحث جدا از مسائل تیم ملی است و باید با فدراسیون هماهنگ شود. شمسایی کارنامه فوتسال ایران است،‌ اما موضوع دعوت او به تیم ملی به فدراسیون ربط دارد. من وحید را خیلی دوست دارم و روز اولی هم که به تیم ملی آمدم او را دعوت کردم،‌ اما الآن همانطور که گفتم موضوع به فدراسیون ارتباط دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیدداودی شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

با درود ….
این چه حرفیه شما میزنید مگه سرمربی تیم ملی نیستی شما هر کی رو دوست دعوت کن …..
بگو نمیخوام دیگه چرا حرف الکی میزنی ….
امیدوارم یک ایرانی یا ایران دوست سرمربی تیم کشورمون ایران باشه که از حق ایران دفاع کنه …….

نام یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

وحید شمسایى همان سال اول حضور آقاى ناظم الشریعه به تیم ملى پشت کرد و حاضر نشد براى تیم ملى کشور بازى کنه چرا؟!! چون فکر مى کرد ناظم الشریعه زمین میخوره و خودش جاى اونو میگیره ولى خدا جاى حق نشسته و ناظم الشریعه و کادر فنىیش بهترین نتایج تاریخ فوتسال رو گرفتند و شمسایى و باندش مثل نظرى و… پست در تیم ملى ماندند حالا که تیم ملى داره اوج میگیره براى منافع شخصى خودشون میخوان تمام تیم ملى رو بهم بریزند !! کسى که به تیم ملى پشت کنه دیگه جایى در تیم ملى نداره!!

نام ... شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

آقای ناظم نترس
شمسایی جات رو نمگیره
بذار این افتخار به نام ایران بمونه

نام ... شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

واقعا خاک بر سر این فوتسال که نمی فمهمن ارزش این عنوان چقدر بالاست، آقای ناظم چرا سر می دوانی؟ مگه بقیه بازیکن رو با فدراسیون هماهنگی می کنی؟

علی شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

تیم ملی که خانه سالمندان نیست . اینکارا زشته مثل اینکه فردا علی دایی ؛ نکونام و عابدزاده و ….. بخواهند بیان توی تیم ملی فوتبال بازی کنند که رکوردشون شکسته نشه

حمید شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

با این حرف منظورش اینه که شمسایی جایی درترکیب تیم ملی ندارد و فقط در صورت اجبار فدراسیون ناظم هم وحید را دعوت میکند.
اولا جایگاه ناظم الشریعه و شمسایی در فوتسال ایران بر همگان روشن است و اختلاف این دو نفر از هر لحاظ از زمین تا آسمان است
ثانیا همه فوتسالی ها حتی اونهایی که با شمسایی خوب نیستند در آمادگی این روزهای او شکی ندارند
راستی حال و احوال آقای آیت اللهی چطوره؟خوب هستند ایشان؟

نام ... یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۰۷

اگر فالکائو خواست تا ۳ساله دیگه برای برزیل بازی کنه تکلیف چیه باید شمسایی هم تا ۵۵ سالگی برای تیم ملی بازی کنه حق یه جوان خورده بشه رکورد برای شکستن اگر نبود به شمسایی نمیرسید

نام ... یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۱

این رو مطمئن هستم تا وقتی اقای صانعی اونجا باشه نه تنها اقای شمسایی رو نمیذاره دعوت بشود حتی برای از دست دادن این افتخار که در ید وحید شمسایی هست از هیچ تلاشی دریغ نمی کند مصطفی نظری هم قربانی تقکرات صانعی در تیم ملی شده است

احسان یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۲۷

شاید فالکائو بخواد صد بار دیگه خداحافظی کنه و دوباره برگرده تیم ملی که مسخره بازی نیست یه بازیکن بالای چهل سال رو هی دعوت کنه که چهار تا گل بزنه خواهشا منطقی باشید هر رکوردی یه روز زده میشه ….

اریایی یکشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۳۱

هرمربی هم جای ناظم بود قبول نمی کرد اقای شمسایی سال ها در تیم ملی حضور داشته وتونسته رکوردار گل ملی باشه حالا نوبت بازیکنان جوانتره نباید به خاطر یه رکورد که یه روز ازبین میره حق بقیه رو ضایع کرد